Gå til innhold

Noen menn her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....som har lyst til å knulle meg hardt og lenge?

Eller andre ting dere lyster?

Gleder meg til å høre....

Jenter er også av litt interesse, ihvertfall hvis dere er gode på å beskrive hva dere vil gjøre med meg!

26 år og nesten jomfru

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo begynne med å få meg litt tent her da.......

Håper også andre vil pirre meg litt!

26 år og nesten jomfru...

Skrevet

hei mann her lyst å knulle deg hardt og lenge mmmmm du holder ut lenge du og :-) lyst til at du blir slikket begge hull en finger i rompa mens du blir slikket hemningsløst lenge og deilig i vagina ovs vidre og tatt hardt og lenge da lyst å bli gjort av meg da ?..du slags andre lyster da ?

Skrevet

oi, skulle kødde med han som har lagt inn så mange innlegg med trheim, så det var flere som hadde reagert på at han la inn så mye her. Skulle nå tulle med han anonymt, men ble ikke det, hehe..

Får sikkert mye kjeft fra han nå..

Ser det er mange menn som er her og flørter og tuller ja..

Men, finnes vel begge deler. Jeg er snill jeg, hehe.

Lykke til videre da..

Skrevet

hvordan kan du oppføre deg sånn din dritt? er kona di gravid med nr 4 og du oppfører deg som en 16 åring..

BLI VOKSEN... STAKKARS DAMA DI

Skrevet

Jeg har et rødt silkeskjerf jeg binder rundt øynene dine og setter håndjern på deg til sengestolpen. Deretter smører jeg deg inn med varm flytende sjokolade før jeg sakte slikker det i meg fra topp til tå.... Den våte fitta di tar jeg tilslutt og du gråter av opphisselse og ber og tigger om at jeg skal stikke den deilige store kølla mi opp i den trange kåte fitta di.

Samtidig kommer det en kammerat av meg og stikker en hard en opp i rompehullet ditt og vi tar deg hardt begge to......igjenn og igjenn hele natten gjennom.........

Hilsen pizzabudet!

Skrevet

Mmmmmm... åh ja, jeg vil ha mer!

Gjør mer med meg, jeg tigger!!!!

Gjerne andre også...............!

HI

Skrevet

Jeg har en STOR dildo jeg vil presse inn i deg, mens jeg lar fitta mi gli over fjeset ditt der du ligger på rygg...

Skrevet

Hei alle sammen!

Vil bare si at jeg ikke prøver å ta fra noen mennene deres, bare sprite opp vente dagene!!!!

HI

Skrevet

Bare kos deg du HI, dette ser jeg på som uskyldig morro. Så lenge du faktisk ikke møter noen herfra i virkeligheten eller innleder et forhold til noen her over internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...