Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Sitter på jobb og leser alle innleggene her og blir kjempe kåt! Drømmer om at en kjekk kollega skal komme å flørte litt nå......Det hadde gjort seg! Hadde også være kuult med noen å skrive litt "dørty" med.... Hvor gjør jeg det....? Kjempe fint at dere er så ærlige og fantasifulle her, det pirrer i hverdagen! Mannen min er litt kjedelig når det gjelder sex, og jeg er litt feig, men veeeeldig lysten....... Lysten blondi.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Det er bare å ta en tur på toalettet det, du har vel fingere!!!???
vims-74 Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Jeg er rimelig lettantennelig for tiden, og å lese alle innleggene her gjør det ikke noe enklere, så jeg skjønner deg godt -jeg er i det minste hjemme og kan gjøre noe med saken, ville vært verre på jobb
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 hm.. Høres ut som du skulle tatt deg en tur på toalettet og fått utløsning.. ;p Skrive litt "dørty", skriv et innlegg her, finn deg en side på nett, ta det med noen på msn.. alt etter hva du liker.. Lykke til ;p
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Jeg også! Deilig med sånne fantasifulle lyster..... Synes forresten ikke det er å være utro å lyste litt sammen med andre på nett.... Det blir jo bare som fantasier! Fortsett å skriv, jeg kjenner nesten tungen deres i hølet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå