Gå til innhold

Alt er så fælt!!! har forelsket meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i en tidligere type igjen! ...og det gjør så vondt! hvordan få han ut av tankene igjen?

Trodde alt var så bra nå jeg. Sitter hjemme med liten gulleklump,som bare er så herlig! og så tenker jeg på en helt annen en faren!

Fikk tillfeldigvis kontakt med denne typen igjen,møter han ikke, bare så det er sagt. Men kjenner meg utro når vi snakkes i smyg på tlf,og alle disse tankene da.

Noe må vel være galt i forholdet mitt siden det er blitt sånn. Egenlig så hadde jeg ikke de helt rette følelsene for mannen min fra starten av,men det utviklet seg og nå bor vi altså sammen og har verdens skjønneste lille unge fått.

Jaja,vet vel at jeg bare må kutte å svare på tlf fra den andre,men det er ikke så lett,kjenner at hele kroppen dirrer bare jeg tenker på han.

Godt å få det ut en plass iallfall. Kom gjerne med synspunkter:) Kanskje noen har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

......hver gang han ringer skal du tenke på hvor ekkel han egentlig er hvorfor det ble slutt, og hvor glad du ble da du endelig kom over eksen.

Hvorfor ødelegge en nydelig familie for en type du ikke har fått det til å fungere med før?

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er lov å kjenne på følelsen... Det er tøfft gjort av deg å skrive det ned synes jeg... samtidig som jeg forstår at det er litt godt.

Nesten alle har en eks... jeg også, jeg har tre barn med min... Alle har positive og negative sider... Selfølgeli så har jeg mange ganger tenkt, gjorde jeg rett som flyttet fra han.... Vi hadde god ekonomi og som oftest det ikke så værst. Men så tenker jeg... Hvorfor valde jeg å flytte ut???Burde jeg ha flyttet tilbake når han ville ha meg tilbake??? Da prøver jeg å huske... Det var en årsak til at jeg tok steget på tross av tre barn.

Nå har jeg funnet meg tilrette med en fattig danske... Vi har det fint.. på mange måter....men vi har også våre ting...Men det viktigste vi har er Thyra, hennes søsken og kjærlighet til livet og hverandre..

Ingen annen en du selv har svaret i ditt hjerte.... Hør på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...