Gå til innhold

Syte- og klage innlegg- sorry!


mamma77

Anbefalte innlegg

Dette blir vel bare syting og klaging, men...Er det bare jeg som ikke takler bekkenløsningssmertene? Jeg har store problemer med å innfinne meg på sofaen 14 timer i døgnet og i senga resten...Jeg klarer ikke annet så det er ikke det at jeg har noe valg. Føles så utrolig masete at min elskverdige samboer må levere og hente sønnen vår hos dagmammaen, lage middag, handle, støvsuge, vaske, ta oppvasken, henge opp klesvasken...han må jo gjøre alt! I tillegg til krevende fysisk arbeid dagen lang...Også er han like blid! Skulle nesten ønske at han kunne bli litt sur innemellom!! Syns ikke jeg hører noen andre som har behov for å syte litt om dette- er det bare jeg som er svak og ikke takler dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok der jeg også!! se deppa innlegg nedenfor.....føler med deg, er alt jeg kan si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unner ingen dette, men er litt godt å vite at man ikke er helt alene. Jeg er også kjemperedd for at jeg ikke skal bli bra etter fødselen. Men ble det sist, så håper på det beste. Ble ikke så dårlig som jeg er nå før mye senere i forrige svangerskap så ingenting er sikkert. Jeg er 22 uker på vei nå og er redd rullestolen ( ble litt kvalm av å skrive det ordet ) er rett rundt hjørnet- da blir jeg heller liggende på sofaen!! Det eneste vi kan gjøre er å få smertelindring hos fysioterap. eller andre steder og å ta det heeelt med ro. Åh- så lei jeg er av å høre de si det!!

 

Lykke til - håper du er heldig og blir bedre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, syter og klager her jeg også, men ikke alltid jeg orker å skrive så mye, ligger i sengen med laptop og kan mest lese siden jeg ligger på siden. Er så forbanna lei, har nesten tre mnd igjen og har lyst til å skrike fordi jeg er så frustrert. Får også så dårlig samvittighet overfor datteren min som jeg pleide å finne på masse med, nå kan jeg ikke gjøre noe og sånn skal det være hele sommeren!!!?? Og så føler jeg at jeg plager mine nærmeste med syting, så da prøver jeg å holde maska og ikke klage så mye, ikke lett...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene! Jeg synes jeg har beholdt humøret overraskende bra, men jeg har dager jeg så sur at jeg skjemmes. Burde bare låse meg inn i kjelleren på slike dager, for jeg kan være et skikkelig hespetre *flau*

 

Heldigvis er det ikke så ofte. Det skjer oftere at jeg blir nedstemt og trist. Frytelig følelse å være så hjelpesløs og følelsen av å være unyttig. Jeg prøver å tenke på at jeg gjør en viktig jobb der jeg ligger å ruger på en ny verdensborger.

 

Her får du en STOR KLEM fra en medsøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og...og jeg SUTRER innimellom..Sliter faktisk mer med humøret nå etter fødselen...fordi nå skulle det jo egentlig vært bra..men dengang ei. Noe dritt !!! Over 4 mndr siden fødselen nå og tålmodigheten begynner å ta slutt. Sååååå lei !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, så heldig du er med sambuaren din! Han eg deler seng med, ser eg nesten ikkje for tida fordi det er slåttonn, og så driv han snekkarfirma i tillegg. Igår kveld jobba han til ca. 23.45, og han begynte på att før klokka fem i dag tidleg. Eg har BL og kan nesten ikkje gå, og det er ikkje enkelt med ein svært aktiv liten gut på eit år, så eg melder meg gjerne inn i syteklubben! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...