Gå til innhold

SpongeBob!


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Da er annonsen på huset vårt ute på nett :) Men jeg er litt skeptisk til å legge link ut på nett som dette... forslag til hvordan du kan få tak i annonsen uten at jeg utleverer meg på nett for hele verden?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åkkei, er ikke noen stalker,altså, men har hatt tidenes mest kjedelige dag på jobb i dag (er litt flau her) - så jeg var og kikket på finn.no og så på dagens annonser - du har jo snakket litt om tekst osv. Og det var mange der jeg tror du _ikke_ bor i, for å si det slik, men hvis huset ditt er gult så tror jeg at jeg fant det. Du har god smak, sa du ikke det? Så veldig hyggelig ut, er sikker på at dere får takst og vel så det for den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset er gult ja :) Var blant annet bilde av verdens minste kjøkken, et soverom med trær på veggen og oransje vegg på spisestua (begge deler har jeg forøvrig malt selv - herregud for en drittjobb).

 

Bra du likte det :)

Er fremdeles litt nervøs for at jeg og megler blir sittende alene i en sofa på tirsdag.... men han er jo en kjekk fyr da, så det går nok bra, hehehehe :) Begynner å få litt mannfolkabstinenser... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar - var redd du syntes jeg var verdens største tulling etter den innrømmelsen...

 

Stemmer, stemmer - det var lett å se at det _ikke_ var bl.a. hus med piano og fake wilton-tepper, for eksempel. Trærne på soverommet var forresten herlige - likte dem kjempegodt. Og for en shine-jobb du har gjort! Jeg er imponert... Non-stop, derimot, så jeg lite til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Non-stopene ligger i den oransje skåla ved bamsen på det lille bordet til datteren min... Jeg rakk ikke å skaffe verken blomster eller frukt til fotograferinga, men har stygge planer om å få akkurat den biten i orden til visning :)

 

Takk for skryt forrestnen - jeg suger alt til meg og mener bestemt jeg har gjort en god jobb og fortjener ros og kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, det sto da en bolle grønne epler på kjøkkenet? Godt ingen ser mitt hus på en måten, sier jeg nå bare... Tenk om storebrorsamfunnet hadde hatt en sånn funksjon, det hadde vært noe! En venninne av meg som solgte nettopp fikk forresten påpakning fra megler for at hun hadde tulipaner i en annen farge på visning enn på prospektet - den skjønte ikke jeg mye av... Bare pass på å ikke prøve deg med røde epler på tirsdag!

 

Mannen din bør tydeligvis sørge for masse ros og kos ved neste conjugal visit - med de hintene om megleren osv bør han nok passe seg! Det merkes at du har fått engergien tilbake etter at kvalmen forsvant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ps: jeg syns ikke du har stalker-tendenser overhodet :) Er faktisk en sånn ting jeg kunne funnet på å gjort selv... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det - begynner å synes at vi har skremmende mye til felles... Bortsett fra at du er alt for ung, da!

 

Hadde bikkja med meg på kontoret i dag, og la plutselig merke til at det vanligvis lyse linoleumsgulvet har begynt å leke sjokoladebrunt vegg-til-vegg-teppe. Tror hun røyter litt for tiden? Være litt renholdspersonale før jeg går, kanskje?

 

God helg, hils familien og tvillingene Dunder og Salt så mye fra meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eplene kjøpte jeg for dyyyre penger på bensinstasjonen på vei hjem etter å ha levert lilletrollet hos dagmamman 20min før fotografen skulle komme.... etter det du forteller så bør jeg altså innom den samme esso-stasjonen for å matche fotograf-eplene.... whoi!

 

Jeg er semi-nymfoman, så min mann BØR gi meg litt special treatment i helga hvis ikke så hopper jeg på de som kommer på visning også. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenkt samme tanken ja. Rart å møte noen tilfeldigvis som en er så lik... og husk: jeg er ikke SÅ ung - dessuten er jeg gift med en på 35, vi har begge unger på samme alder og knøtt i magen... og hårete husdyr som av og til gir oss en følelse av å være litt under middels på hjemmets rangstide... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel bare gjøre oppmerksom på at du er ung. Du er ett år yngre enn lillebroren min, og ham husker jeg med bleierumpe! Nå er han riktignok på seiltur i Karibien i egen båt, så han har kommet vel over pottetrening osv, men likevel...

 

Mannen min er forøvrig 36:)

 

God helg, kos deg masse. Håper du skal ha besøk av mannen, så du får ut litt av all den energien!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...