Gå til innhold

Pappaer imellom heter denne siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør alle dere kvinnfolkene her inne da? Vi får ihvertfall bevist det vi alltid sier....kvinnfolk er så nysgjerrige, kan ikke gå glipp av en dritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he... litt dårlig dag???

jeg er her for og forstå guttenes sin side av saken. For jeg kjønner ingen ting av alt det Xen min mener om ting. Tenkte at om jeg leser litt har så møter jeg kansje noen i samme situasjon som han og meg. Det er ikke noe vits i og bare snakke med mennesker som er enige med meg. lærer jo ingen ting da.

kan man stå for det man sier spiller det vel ingen rolle hvem som leser det??

• 2 uker senere...
Skrevet

Er ikke dere på de andre sidene også da?? står ikke at det er forbudt for oss jenter og gå inn hit..

Skrevet

Men de andre sidene heter ikke "oss kvinner imellom", mamma'en til sander....

Dette forumet heter jo faktisk Oss pappaer imellom.

Når det er sagt, hvor er det blitt av Pappa svarer mamma-forumet, (eller var det omvendt)...?

Skrevet

Den dagen du kan karaktisere deg selv som PAPPA, så er du hjertelig velkommen til å skrive her, inntil den dagen så kan du vel klare deg med alle de hundrevis av sidene deres har ellers!

Anbefaler på det sterkeste www.verdensbestepappa.no der dem virkelig klarer å styre kvinnfolka unna!!!

Skrevet

Mannlige hormoner...uff og uff!

;o)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Er selv mann og jeg liker ikke å skrive på oss pappaer i mellom, fordi det alltid er damer som svarer, maser og kakler. Når jeg går inn på dette forumet vil jeg ha svar fra menn, vil jeg ha svar fra ei dame så går jeg på et av de andre forumene på dib!

Skrevet

Gutta har et poeng damer!!!!

Dere hadde klagd hvis de blanda seg for mye inn på damesider

Hilsen dame

Skrevet

hmmm.. tenk då.. Når jeg var på barnimagen siden(sikkert noen som husker) inne på sex i SVANGERSKAPS debatten, så var det masse ekle menn som drev å kåta seg på den siden!! og når jenter kommer å spør uskyldig spørsmål om sex i svangerskapet, er det ikke en kåt mann man vil høre noe fra:p er no mangen menn som suller rundt på damesidene og utaler seg som damer.. hvis dere syns dette er så gale, så får dere heller bare ignorere svarene til damene då.. verre enn det er det ikke!! hehe..

Skrevet

Burde kanskje bytta navn ti "pappaer INNIMELLOM" !

Skrevet

Hei.. synes faktisk at menn kan få ha disse få pappasidene i fred.. De har jo også behov for å føle at de kan betro seg til det samme kjønn. Vi damer har en tendens til å ta oss til rette og mene alt så godt;o) men husk at til mer disse pappaene får "tømt sjela si" på disse sidene, og bearbeide alt med fødsel og babymas, jo mer kan de være i stand til å støtte og hjelpe oss gravide:o) Nei nå verker ryggen noe helt utrolig her, får ta kvelden.. Best det, før jeg kommer i klagemodus hehe;o) God natt til alle dere! Ps. regner med dette blir eneste gangen jeg våger meg inn på denne siden for pappaer.. Ville bare si noen få ord i deres favør;o) Lykke til videre!

• 5 uker senere...
Skrevet

Litt selvmotsigende du, babyandme... Jeg mener, du er jo åpenbart her.. Men prøver liksom å være på guttas lag, he he... Tøft eller?? Unnskyld meg altså, bare syns det ble litt vel teit!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...