Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser dere etter barna deres når de sover på dagtid?

Når gutten min sover så driver jeg med så mye rart og plutselig har det gått en lang stund uten om at jeg har sett om han. Men han ligger jo i samme etasje som jeg driver og med døra oppe så jeg ville jo hørt han om det var noe galt. Men tenker plutselig på at jeg kanskje er "unormal" som ikke ser så ofte til han når han sover. Er jo litt "redd" for å vekke han også med å gå ut og inn av rommet hans.

Men står ofte i døråpningen og hører at han puster og ser at han har dyne over seg da.

Og når han ligger ute i vogna si så ser jeg til han ofte. Sitter også ute rett ved siden av vogna da.

Bare lufter tankene mine litt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han som regel sovende rett utenfor vinduet, med vinduet oppe. Så sitter jeg gjerne her på dataen eller driver med litt andre ting. Hører han med en gang om han gråter. Kikker litt av og til, men ikke så ofte egentlig.

Skrevet

Det høres jo rimelig likt ut med meg det da :o)

Jeg er jo bare noen meter unna jeg også, og hører at han begynner å våkne, før han har sagt i fra selv. Hører han sparker i dyna o.l. :o)

Da er jeg kanskje ikke så "unormal" allikevel da =o)

For jeg tenker at på natta når jeg sover så ser vi jo ikke til han før han våkner og da har det jo gått mange timer liksom, så det er jo egentlig ingen forskjell på sovinga dag/natt :o)

Skrevet

Jeg ser ikke til gutten min på dagtid, han sover så lytt da, hvis jeg går inn så våkner han, og da er det jo gjort =)

Men jeg lytter ved døra, og jeg er ikke langt unna, han har rommet sitt rett ved stuen. På kvelden ser jeg til han en gang, og det er rett før jeg går og legger meg, da breier jeg over han, finner kosedyra om han har roret dem bort og lurer smokken inn i munnen.

Skrevet

Takker for svar :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...