Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 ...eller er med på å betale, gir de gaver i tillegg??
barbamamsen Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 forelderene mine har betalt kjolen min og undertøyet mitt. ellers får vi 10 000,- av dem og vi kan velge selv hva vi vil bruke de pengene på. broren min fikk det samme da de giftet seg.
-Lane- Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Fikk han også kjole og undertøy? He he..klarte ikke å dy meg Snille foreldre i allefall
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Vi fikk hjelp med masse. Både pengemessig og praktiske ting. Men det dukka jaggu opp ei oppvaskmaskin og brudesuite fra dem på den store dagen også! Hadde ikke forventa så mye, men ble selvsagt veldig, veldig glad!
barbamamsen Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 he he he -Lane- ja det var det:o) foreldrene hans kan jo sponse det eller? nei da;o) mamma og pappa er snille de ja, virkelig!
anaina Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Vi får 150 000 av mamma og pappa til å dekke hele bryllupet, så det blir nok ingen stor gave i etpartusen-kroners-klassen, men kjenner jeg min mor rett kommer hun ikke til å greie å komme tomhend til bryllupet likevel, så det blir nok en symbolsk ekstragave. Da jeg var 14 var jeg på speiderleir i Australia, og den turen kosta ca 15 000 kr da, for 18 år siden, og jeg fikk den til jul og bursdag i et flere år før, og et år etter, men alltid med en liten minigave, og på kortet stod det "god tur til australia" eller "håper du hadde det fint i australia", og kjenner jeg dem rett, blir gjør de noe lignende nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå