Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hadde stedatra mi her om dagen,og tror du ikke biomor hadde kledd på jenta RØDE klær?!?!?! Er det mulig?????ALLE vet jo at jenter skal gå i ROSA klær!!!!Er jeg helt bak mål??ville dere tillat dette?? (hihi)
ana baroma Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 også rødt da!!! Sosialistfargene, hehe. Ville tatt dette opp med familievarnkontoret! Går ikke an å gjøre sånt, må inn til ny mekling, ja. Sikker på at far ikke bare skal overta omsorgen? Så slipper dere dette kjempeproblemet!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Rødt!!!! Å hjelpe meg. Nei, ring barneværnet du. Det er jo helt klart barnemishandling hihihi
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg tror egentlig far bare må gi opp og slutte å ha samvær. Slikt går jo ikke an.. hehe
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Ja nå har jeg ringt inn bekymringsmelding til barnevernet,dette går jo ikke an!!!!lurer på om jeg skal tipse media også?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 gjør det, for dette går da virkelig ikke an!!! Hallo, skjønner ikke denne mora noen ting? Ring barnevernet, slutt med samvær og fortell den biomorra noen sannhetens ord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå