anaina Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Det ligger an til et veldig dyrt bryllup for oss, og vi har lagt av 60-70 000 selv, og håpet å få en ditto sum av foreldrene tilsammen, for å være i mål. Og så ringte pappa igår for å si at mamma har lyst til at jeg skal få bryllupet av dem, og at de legger 150.000 på bordet! "Jamen vi har jo 70 000 selv" stotret jeg. "De penga kommer dere til å trenge sjøl til hus og bil og unger og sånn" svarte pappa. Så min tilkoomende og jeg gikk rundt i sjokk i hele går kveld, men nå som jeg har summet meg litt, ÅH, så glad jeg er i foreldrene mine!!!!
anaina Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2006 Og har ingen problemer med å sette deres navn som vertskap på innbydelsen...
brooklyn Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 nei det hadde jammen ikke jeg hatt heller:) Veldig ålreit gjort av foreldrene dine:)
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Wow, det var ikke småtterier heller nei ) Godt for dere å slippe å tenke på det økonomiske da! Godt når foreldrene har såpass med penger de kan gi bort, for det hadde vell alle foreldre gjort hvis de hadde hatt råd til det. Men du hadde vell vært like glad i foreldrene dine om du ikke hadde fått de oxo håper jeg da.? Lykke til da, nå er det bare å kjøre på vettu )
FruMamma med nr 2 Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Venter på den tlf hver dag jeg:) Hehe, neida, er glad for den hjelpa vi får uansett om det er i form av penger eller annet.
anaina Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2006 Klart jeg hadde vært glad i dem uansett, men dette er bare supert! Trodde ikke de hadde råd til å bidra med en SÅ stor sum, og det er nok et løft for dem. Men jeg tror at de liker opplegget vårt, og det hjelper nok litt... og så hjelper det at det nok er leeenge til lillesøsteren min skal gifte seg;-)
FruMamma med nr 2 Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Regner med du hadde vært glad i de likevell ja. De håper kanskje lillesøsteren har glemt dette til hun skal gifte seg;)
anaina Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2006 Eller at de rekker å spare i noen år, ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå