Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Ja, nå kan man nok snart skrive en roman av alt jeg har skrevet på denne siden om disse sms jeg fant på tlf til mannen min. Men her kommer i alle fall slutten til alle de som har støttet meg og gitt meg tips. I dag la jeg alt fram for han. Sa at jeg hadde lest på tlf hans og funnet melding han hadde sendt til en dame. Ga han fullt navn på dama. Han ble veldig sorry, og jeg (hormonbomba) blei veldig trist. Han sa at dette var ikke slik det så ut. Han innrømmet å ha møtt henne noen ganger ute på byen, ved tilfeldigheter. De hadde pratet og danset en gang. Jeg ba han være helt ærlig, og han sa at det var han. Dette var en dum ting han hadde gjort, men han hadde hverken kysset henne eller noe mer. Og han skjønte godt at jeg ble skuffet og trist. Han blei ikke sinna for at jeg hadde lest på tlf hans. Han sa også at han ikke kunne tenke seg å innlede et forhold til noen, han elsket meg og vi venter vårt andre barn. Jeg tror han på det han sier. Han har aldri oppført seg mistenkelig (jobbet masse overtid, gått ut for å prate i tlf o.l), og når han sier at dette var en dum fylleprat så tror jeg på det. Vi fikk pratet godt ut, og ble litt snørr og tårer. Men jeg føler meg 100kg lettere etter praten vi hadde. Takker til alle som har gitt meg råd og har opplevd lignende. Godt å få støtte :-)End of this story.. Klæm.
Abracadabra Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Hei! Høres jo ut som om det ordner seg, heldigvis! Så bra. Alle kan jo flørte litt i ny og ne, men det finnes jo en ganske tydelig strek man ikke bør krysse! Heldigvis finnes det greie menn også. ;-) Når du sa han løy til deg i del 2 så var det nok for å beskytte deg da - han hadde sikkert dårlig samvittighet men tenkte at han trengte ikke såre deg ved å fortelle noe så "lite"! Og det er jo en god ting (synes jeg i hvert fall, vet at det er mange som sikkert er uenig...). Det er en god ting at han ikke løy for å dekke over noe verre, mener nå jeg... Uff jeg er på vei i seng og dette svaret ble litt rotete, hehe, men jeg har tenkt på deg og ble så glad nå da jeg så innlegget ditt. Du får slå klørne dine godt i han der, hehe! Lykke til videre, håper dere går en strålende fremtid i møte - det er jeg sikker på dere gjør, når dere kan snakke så godt sammen! God natt da, klem fra meg!
Lystpåentiljeg Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Hei. Har fulgt med på innleggene dine, og vil bare si - så deilig!! Flott at det løste seg. Flørting kan skje alle, ikke noe moro for partneren,men godt det ikke gikk lenger, og at han elsker deg og nurket som kommer
Puttipluttipott*har født* Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har også fulgt med på innleggene dine. Så godt å høre at alt ordner seg. Lykke lykke til videre;-)
Phobia Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Åh sååå glad på dine vegne Jeg griner en liten skvett jeg ...he.he (hormonell)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Så bra:-) Fint at det ordnet seg:-)
Ma&Ae Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har ikke fulgt med på inleggene dine, men jeg gråt en liten skvett forde jeg:) he he.. Er så deilig når sånne ting blir oppklart!
selfangerkjerringa Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 så utrolig godt å høre det monsteret i magen kan virkelig ete en opp - godt at det endelig har fått sparken Det hjelper vanligvis å prate ut, flott at det endte bra for dere i hvert fall. Nå kan du skifte fokus tilbake til knøttet imagen istedet!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Nå må jeg si at jeg ble veldig glad;) Tinge r ikke alltid så svart som det ser ut til;) Stoor klem til deg
Grigri m/3 gutter Skrevet 23. juni 2006 #11 Skrevet 23. juni 2006 Kjempebra at det gikk godt! Må være godt å få sannheten, spesielt når den ikke var som du trodde
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 23. juni 2006 #12 Skrevet 23. juni 2006 Så godt at det endte sånn:) Skjønner at du ble urolig første gang du så mld, men det er som oftest verre enn det ser ut, det er vel det farlige med sms, e-post og chatting! Og pøser man ¨på med hormoner, så blir det jo ikke lettere:) Kos dere videre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå