Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Er alene hjemme (sambo er borte på jobb) og må feire st.hansaften alene. Ingen har invitert meg på noe slags feiring... Har mange venner, regner med at de bare har glemt det. Alle har jo familie, så... Er litt deppa nå. Hadde vært koselig å feire sammen med noen. Noen andre som skal feire alene?
Darth Vader Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Kan du ikke bare ringe til noen å invitere deg selv da? Det hadde jeg gjort tror jeg. Ikke sikkert at vennene dine vet at du er alene.
La Perla Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Ja, jeg skal feire alene her hjemme med den ene datteren og den lille gutten min. Var bedt på noe, men takket nei (var kun for voksne), mens mannen ville gå. Det er helt OK for meg, men jeg er kanskje litt spesiell der, trives godt i mitt eget selskap. Jeg hadde nok også bare ringt til noen hvis jeg var selskapssyk. Hør hva de skal. Kanskje alle bare skal holde seg hjemme og feire med familien, at det ikke skjer noe som du kunne ha blitt bedt på? Kanskje du kan spørre noen om de vil komme til deg?
blond Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Håper at kvelden din blir fin selv om du evt blir aleine i kveld. Hvis ikke så er det jo lov å unne seg litt luksus i heimen. Kos deg på terrassen med god musikk, lys, en god bok eller film. Det trenger ikke bli en trist kveld selv om du blir aleine!
PrinsesseSjefen Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Alene og alene... Jeg er på jobb. Og skal jobbe på dagen i morgen og kvelden søndag. Og gubben er til sjøs. Eldste skulle være med ei venninne på hyttetur og sove der til i morgen. De minste er hos ei venninne av meg og skal sove over der. Så henter jeg de etter jobb i morgen. Synes jeg "alltid" jobber sankthans (ja, bortsett fra de årene jeg hadde permisjon da). Virker som det er "min" jobbe-kveld... Håper på en rolig kveld og helg.
blåbæret Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har nettopp lagt barna og sitter også alene. Men det er selvalgt. Vi var innvitert med på båttur men det fristet ikke med minstemann på båt i hele kveld... Mannen min komme rhjem i morgen. Syns det er helt greit, jeg har ikke noe spesielt forhold til St. Hans uansett. Men håper du ikke føler deg så veldig alene, du får skrive litt med oss her inne :0)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Kom til Hamar... Plass til mange fler her!!!
barbafru Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Har ikke tenkt på at det er noe spesiell dag en gang jeg. Vi ble budne til noen naboer, jeg ble her med barna, mens mannen min gikk. Nå fikk jo jeg også lyst til å gå i selskap.
blond Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Spørsmålet var til hi, men andre kan selvsagt også svare.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #11 Skrevet 28. juni 2006 Tusen takk for alle engasjerte innlegg! Godt å se at så mange bryr seg. Jeg hadde det ganske ok på st.hansaften likevel. Gikk og la meg tidlig så jeg var opplagt og uthvilt dagen etter iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå