Gå til innhold

11 uker og forlanger å sitte i vogna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk! Ikke det, jeg burde jo ha forventet det, siden de to første ikke var noe bedre. Småtten laget et himla spetakkel i dag når vi var ute, og slo seg ikke til ro før han fikk sitte ordentlig opp. Da gliste han som bare det!

Har ofte lurt på om helsesøstrene følger sine egn anbefalinger. Eller kanskje de bare får perfekte barn, som synes det er flott å ligge flatt på ryggen til de når konfirmasjonsalder. Eller kanskje det er jeg som er for ettergivende og burde lære meg å takle en unge som hyler av raseri gjennom hele byen?

Men det er jo litt søtt når de så klart kan uttrykke hva de vil. Gutten er mageligger, og har til nylig ligget på magen hele tiden, men for et par uker siden forlangte han plutselig å ligge på magen når vi var ute. Og nå skulle han altså sitte.Tydelig at han vil ha med seg hva som skjer!

Siden han er mageligger, får han jo mer styrke i ryggen enn vanlig. Legen kommenterte på 6 ukers kontrollen, at jøss, han her har jo fått ryggmuskler alt! Så jeg får satse på at det går bra, og utsette den dårlige samvittigheten til ryggproblemene eventuelt dukker opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

......er jo ikke værre enn å bruke ei meget god sportsvogn som kan reguleres fra sittende til helt flatt, og så legge han nesten helt ned.

Da får han jo med seg det meste, samtidig som ikke blir sittende og får klemt mellomgulvet.

Skrevet

... eller du kan bære ham i stedet! På www.tettinntil.com finner du råd og tips om allslags bærehjelpemidler. :-)

Skrevet

Takk for råd! Har prøvt å legge han ganske flatt, men han hyler til han blir satt skikkelig opp. Han vil se hva som foregår!

Har bæresele, men blir gåen i ryggen etter en halv time, og jeg må jo ha med vogna, og så har jeg en treåring som må holde hånd. Så da er det ikke så enkelt!

Skrevet

Har du prøvd en skrånende pute i vogna, slik at han ligger på magen på den og liksom kikker litt utover kanten? Det forlangte mine 3 fra 3mnd alder..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...