doffine Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Noen som har fått med seg uttalelsene til han gale mullan?? Kansje vi skal hjelpe Bjarne Håkon Hansen med å samle inn til flybilletten?? Bjarne var ganske så klar for å få ut mullan gitt:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 her sitter jeg.... Og leser om gravide-relaterte saker! Oså SKVISER du inn et innlegg om verdens tåpeligste sak?? FYSJ! Du burde skamme deg! Kom deg inn på VG blogg eller no!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 folk i hele verden ler av norge som er så godtroende...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 skulle gjerna ha vært me å sendt han ut eg ;-)
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Jeg er egentlig glad for at jeg ikke vet om alle idiotiske ting som skjer i dette landet...da hadde jeg mistet nattesøvnen :-)
doffine Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2006 Mitt innlegg måtte du selvfølgelig kverulere på du kunne like gjerne ha svart flere. Men jeg trodde jeg var på skravlesiden....
Heidivilhababy Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Han er ikke verdig til å bli kallt Mulla fordi det han gjør har ingenting med Islam å gjøre.La han gærningen være ifred.
melkekua™ Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Er så enig med dollypopp! Hvor mange negative uttalelser/trusler mot Norge og andre land skal han få lov til å komme med før han blir sendt ut....hadde vi sagt noe av det samme der han kommer fra hadde vi blitt drept på flekken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå