Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

jeg skal på UL i morgen og går ut fra(håper) at det da blir uttak på mandag og innsetting på onsdag. Så blir jeg vel sykmeldt etter det. Har en sånn jobb som gjør det vanskelig å være på jobb etter innsettingen.

Men kjenner jeg meg selv rett trenger jeg nok noe å gjøre mens jeg går hjemme og med et hus å ta av er det nok å gjøre. Lurte på om jeg skulle olje terrassene. Tror dere det går greit? Tenker på oljen altså, om det er noe skadelig for embryoet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Da ligger vi likt an i løypa, jeg også skal straks sette inn. Angående olje så spørs det vel hva type du velger? Trodde ikke det gjorde noe, du er jo ute i fri luft! Lykke til!!

Skrevet

Hei Barnerbra!

artig å vite om andre som er ca likt i løypa. Kanskje vi kan følges litt...

Angående oljen er jeg fortsatt litt i tvil for man bør jo ikke male f.eks pga løsemidler, men du har et godt argument med at det foregår i friluft. Det tar jo ikke lang tid heller. Toppen en time. Kanskje jeg gjør det - kanskje ikke. Kan jo hende jeg finner på mye annet. Har blandt annet ei venninne som er lærer, og hun har jo ferie nå, kanskje hun vil leke med meg litt også.

når skal du sette inn? Jeg håper det blir på onsdag for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...