Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 etter år med dårlig økonomi får jeg billigere husleie siden jeg flytter til en utkantkommune. Etter alle regningene og da mener jeg alle regningene til og med de små, er betalte vil jeg sitte igjen med over 9000 kroner netto, minst. Får jeg bedre jobb blir det enda mer. I mange år har jeg hatt 2000-4000kr, det har vært tøft. Men nå lurer på hva jeg skal gjøre med alle disse pengene? Hva har jeg savnet Ferier til andre steder enn familien og venner Nye møbler og utskifting av utstyr som går på siste verset Kule klær Men mest av alt bedre nattesøvn, slippe å bekymre meg for alt som krever penger som jeg ikke har.
winneboo Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Så deilig! Jeg satt igjen med 1500kr etter regninger fra vesla ble født til hun var 7mnd. Å dette skulle holde til bensin,mat,bleier,klær osv....å det gikk ikke akkurat rundt. Nå fra mai av fikk jeg bostøtte på 2000kr så nå går det myyye bedre. I tillegg har jeg begynt å søke på jobber(var på intervju idag faktisk...håpe håpe) så da blir det litt romsligere om jeg får meg en jobb å. Men vesla er bare 8mnd da så synd å måtte begynne å jobbe så tidlig..men men trenger man penger så trenger man...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå