Gå til innhold

Hvordan få eks ut av hodet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga rota mannen min med ei annen dame i fylla. Jeg har så klart gjort det slutt, men hvordan få han ut av hodet. Det er så vondt og se for seg han ligge og stryke og kysse henne og forsikre henne om at han ikke har noen kontakt med mamma'n til sine barn bare for å få et nypp.....

Skjønner det ikke er bra dette, men hvordan i he........ klarer jeg og få dette ut av hodet mitt???

Jeg blir sprø!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en annen mann å bli glad i. Men mener ikke at du skal bruke han som erstatning for eksen da. Men det var slik jeg ble kvitt eksen mine i tankene mine 100%. . Da han fikk seg kjæreste og samboer ble jeg så ulykkelig at jeg gråt hver eneste kveld. Må legge til at han ble sammen med henne 1mnd etter at han flyttet fra jenta vår og meg.

Gikk nesten 1år å hadde kjærlighetssorg :( Så møtte jeg en mann som jeg forelsket meg i. Å eksen ble glemt ganske kjapt.

Den dag idag er vi samboere å har vært det snart 2år nå å jeg er kjempelykkelig. Selv om jeg gikk inn i dette forholde med litt følelser for eksen så har det gått bra. Eksen var glemt etter bare noen uker.

Hadde visst ikke så sterke følelser for han alikevel. Hvertfall ikke så sterke følelser jeg fikk for min nye mann.

Så tviler på at jeg hadde glemt eksen om jeg skulle gått singel helt til han var 100% glemt. Min nye mann var klar over at jeg ikke helt var over eksen men han sa seg villig til å gjøre et forsøk på å prøve å hjelpe meg å komme over han. Å det tok bare noen uker så gikk det opp for meg hvor godt jeg hadde det med mannen min å ikke eksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...