nitro circus Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jeg ble glad da min gjorde det...hadde ikke giddi å gifta meg hvis jeg visste det var meg som hadde mast for det. Måtte være han som hadde tilstrekkelig lyst.....
*lilleFrøkenSta* Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 her var det jeg som gjorde det:-) har jeg klart å føde så klarer jeg da jaggume å fri også;-) snakket om bryllup veldig lenge, jeg fridde og han bestemte dato;-) så da ble det i år i stede for til neste år!
brooklyn Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 her var det jeg som fødte og han som fridde Han hadde sagt at det var bare en gang i livet han skulle fri, så da måtte han få lov til det. Han fridde da den lille var 10 timer gammel, med ring og hele pakken. Han fridde og jeg bestemte dato:)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Ja min kar fridde også da:) et minne for livet!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Jeg var full for andre gangen i mitt liv, og fridde til kjæresten jeg hadde hatt i én måned,- via sms faktisk! Og resultatet av det blei til at vi gifta oss akkurat 13 månder seinere! Visste at han var den rette for meg, så hvorfor ikke bare gifte seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå