tvilling73, 05/07 Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Hei Hvor mange grøtmåltider får deres baby på ca 6 mnd, og hvilken grøter er "in"? Her har 4mnds Havregrøt med ris og hvete gått ned på høykant, nå også havregrøt med frukt og havregrøt med havre. Risgrøt likte hun ikke, og middagsglass har heller ikke falt i smak! Hun får grøt på 2. og 5. måltid (hun har 5 måltid) men kunne tenkt grøt på ett måltid til. Hun elsker grøt..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 jeg gir jenta mi grøt 2ganger +middag...siden hun ikke spiser middag kan du sikkert gi grøt til middag også...ikke vet jeg...
Livmor Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Havregrøt med banan og aprikos er en kjempehit her i gården:) Min gutt fikk to grøtmåltider da han var 6 mnd. Du kan jo prøve å gi henne litt middag eller brødskiver nå. Kan hende hun syns det er like godt:)
Livmor Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Ooops, så ikke at hun ikke vil ha middag! Prøv litt brød. Bittesmå biter er ikke farlig:)
*keiko med jente og gutt* Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 jenta mi får grøt kl 1800. hun spiser hipp sin grøt. hun får også middag kl 13
Lykkemamma <3 1pp Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Jenta mi får grøt til frokost og kvelds pluss middag. Liker godt havregrøt med frukt og hvetegrøt med banan og aprikos. Hun elsker nestle middag med kalkun og den med kylling. Du kan godt gi grøt til middag hvis hun ikke liker middagsglass og du føler hun trenger det.så lenge hun ikke blir lei grøten:)
1litenOg1Stor Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Min får to grøtmåltid,holle hirsegrøt og holle speltgrøt siden han ikke tåler melk.Han får også smaksprøver på middag men han er foreløpig skeptisk.Har ikke tenkt å gi tre grøtmåltid jeg,begynner heller med brød da.Han er 6,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå