Temmelig hemmelig Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Har vært inne på hjemmesiden, og det ende med at jeg måtte laste ned "av langtan til dig", har fått den helt på hjernen, utrolig nydelig... Det jeg lurer på er om du har noter og tekst til denne?
Cat.68 Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Nei jeg har ikke noter men teksten kan jeg skrive opp til deg. I en evighet levde jag som om du inte fanns, i alla drömmar var du endå nära så underbart nära, och jag trodde jag fann dig men du var nån annanstans, varenda gång jag träffat nån så såg jag at drömmen inte var sann. Ref; Tenk alla famnar jag lämnat av längtan til dig, för jag trodde att du fanns och väntade mig, ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött för att möta den vackraste männska jag nånsin mött. Det var enkelt och vackert du sa att du väntat mig, jag börja ana att det fanns en himmel på jorden jag såg den, och du bad mig att leva mitt liv altid nära dig, jag fölger dina steg och alt jag drömt om på jorden fanns där för mig. Ref; Tenk alla famnar jag lämnat av längtan till dig, för jag trodde att du fanns och väntade mig, ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste männska jag nånsinn mött. Det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart, med all din ömhet får du sorg och smärta at sakta försvinna, alla skuggor alt mörker som förr var så uppenbart, det skingras och tilsammans ser vi ljuset som stiger med solens fart Ref; Tenk alla famnar jag lämnat av längtan till dig, för jag trodde att du fanns och väntade mig, Ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste männska jag nånsinn mött. Selv synes jeg dette er den vakreste kjærlighetssangen som finnes ) fint at du liker den. kanskje du kan finne noen som klarer å spille den etter melodien isteden for med noter. Vet ikke hvor du skal finne det heller . Sorry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå