Gå til innhold

Problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er den mest riktig plassen for dette innlegget. Men jeg fant ingen steder som jeg synes passet bedre.

Har nemlig følgende problem. Jeg har hatt samboer i ca et år. For noen dager siden så fant hun nakenbilder av meg og x-en min. Dette ble hun selvfølgelig veldig lei seg for og det forstår jeg godt. Og det er jo sannsynligvis enda verre siden hun er gravid. Jeg hadde selvfølgelig tenkt til å kaste disse bildene for lenge siden. Men jeg har av en eller annen tåpelig grunn ikke fått rotet meg til å kaste disse bildene. Men det hjelper jo selvfølgelig ikke så mye nå som hun først har funnet disse bildene. Om hun har sett på alle bildene eller om hun bare har sett på et også lagt de i fra seg igjen det vet jeg ikke. Det virker det ikke som hun vil svare på heller og det er jo sikkert ganske naturlig.

Jeg har aldri noen gang vært utro verken mot henne eller noen andre og kunne ikke tenkt meg å vært det heller. Hun sier vel fortsatt at hun stoler på meg, men hun virker ikke like sikker som før. Jeg synes kanskje hun har forandret seg litt den siste tiden (før hun så bildene) mistet liksom litt interessen for meg. Mulig det er fordi hun er gravid. Men det føles uansett litt tungt innimellom. Og det bli jo selvfølgelig ikke noe bedre av at hun fant de bildene.

Noen her som har opplevd noe lignende tidligere og har noen råd og tips om hva jeg kan gjøre for å rette opp i dette? Jeg prøvde jo selvfølgelig å si unnskyld, men da bare dyttet hun meg bort. Selv om det er hun som har grunn til å være sur på meg og jeg ikke på hun er det allikevel litt vanskelig når man prøver å si unnskyld, men bare blir dyttet bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, lei situasjon.. :/ Eneste rådet jeg har, er å ikke gi opp, si unnskyld igjen og igjen, det kan hende hun dytter deg bort flere ganger, men prøv igjen, selv om det er sårt for deg....

Hun har nok mange tanker i hodet sitt om de bildene, om du tenner mer på bildene enn på henne, om x-en din har noe du savner som hun ikke har, om x-en er deiligere, flinkere osv osv. Vi damer tenker ofte sånne tanker, og når vi først begynner, så er det en vond sirkel det er vanskelig å komme ut av. At hun er gravid gjør det nok bare verre, ja -man er mye mer sårbar da..

Lykke til, det ordner seg nok skal du se, du må "bare" overbevise henne om at det er kun henne for deg :)

Skrevet

Det gjør det nok ikke noe bedre av at jeg den siste tiden har "klaget" litt over at jeg synes hun har vært litt kjedelig når det gjelder sex. Jeg synes vi har veldig deilig sex når vi har sex, men hun tar sjelden/aldri initiativet og er litt lite åpen for nye ting. Dette har blitt verre når hun har blitt gravid. Det er sikkert naturlig.

Har aldri sagt noe til hun om hvordan sexliv jeg og x-en min hadde og det synes jeg ikke er noe interrsant lenger heller. Jeg og x-en hadde mange problemer både i sex livet og ellers i forholdet så jeg kunne overhode ikke tenkt meg verken å hatt sex med hun eller å blitt sammen med hun igjen. Men det hjelper jo sikkert ikke så mye nå.

takk for tips.

Skrevet

Hei igjen,

det hjelper nok kanskje om du sier akkurat det til henne, at du overhodet ikke kunne tenkt deg x-en, og at du ikke vil bytte ut henne du har nå.. Jeg synes man skal ha lov å "klage" litt om man ikke er fornøyd, bare sånn har man mulighet å gjøre noe med ting, det går jo begge veier -og så lenge man er åpen om ting så vil ofte det meste ordne seg er min erfaring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...