Gå til innhold

treg og avventende mann noen tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 2 år. Vi har 2 barn hver, jeg gutt på 16 og jente på 11. Han har jenter på 8 og 11 år. Vi bor ikke sammen. Men bor kun 5 min fra hverandre. Vi har ungene 50% hver, samme uke slik at vi har annen hver uke sammen kun vi. Da bor vi hos hverandre og forsøker også og tilbringe mye tid sammen den uken vi har unger. Men den uka overnatter vi stort sett ikke hos hverandre. Jeg begynner føle situasjonen frustrerende. Føler at jeg bor i en bag og at jeg aldri er ajour med ting jeg skulle ha gjort hjemme. Tror han også føler det på samme måte. Har pratet mange ganger om at vi i fremtiden kommer til å flytte sammen. Han trenger bare tid??? Føler begge at vi har truffet den vi vil dele livet med.Men at vi kanskje har forskjellig tidsperspektiv på når vi skal flytte sammen. Han mener vi har alt å tjene på å avvente en stund til, men føler at en stund fort kan bli til 1-5 år. Føler denne situasjonen kun blir frustrerende... Jeg er ikke i tvil om hva han føler for meg, men han er redd for at jentene han har vil reagere negativt på en sammenflytting. Må legge til at de gir uttrykk for at de er kjempeglad i meg. Hvor lang tid kan man trenge for å være sikker på at ting er riktig????? Har tenkt på at han kanskje synes at han har det veldig bra med at ting er slik de er i dag. Vi er jo sammen hele tiden når vi ikke har unger. Og så kan han konsentrere seg om sine unger den uka de er der.. Har lekt med tanken om å være mindre tilgjengelig den uka vi ikke har unger slik at han kan begynne å savne meg litt. Tror ikke han rekker det nå. Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å la han få savne deg litt:) Hva med å reise til syden en uke med en venninne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...