Gå til innhold

Hjelp jeg er toasmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal være toastmaster i bryllup 29. juli. Brudeparet ønsker seg et bryllup med avslappa stemning og en lett tone. Jeg vet at foreldrene er mer tradisjonelle og vil ha et "stivt" bryllup. Brudeparet har mange litt "trauste" venner som ikke finner på så mye sprell, mens de selv er superflinke til å finne på humoristiske innslag for andre. Jeg trenger derfor tips til små ting og tang jeg kan gjøre for å live opp litt men også gjøre stas på et fantastisk brudepar. Jeg vet at jeg har fått jobben nettopp fordi de vet at jeg finner på noe sprell, men har ikke vært i så mange bryllup, så jeg har liksom ikke sekken full av lure ting i denne forbindelsen - Hjelp!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i et herlig bryllup for litt siden, hvor toastmasteren slo til med en historie om hvor irriterende det er å ha hull i sokken, slik at storetåen titter ut, uansett hva du gjør. Du kan trekke den tilbake over tåen, lage krøll foran på sokken, alt mulig for at ikke tåen skal titte ut, men banna bein, etter 2 minutter er den ute igjen.

(vi satt der og skjønte ikke helt hvor han ville, før han kom med sluttpoenget...) Den samme følelsen har T...(brudgommen) med boxershortsen sin nå...

Jubelen stod i taket, alle lo masse og bruden rødmet kledelig:)

Synes det nesten var kveldens høydare! Tror jeg hadde rødmet om noen hadde servert den i mitt bryllup, men det skjer nok ikke, siden pappaen min skal være toastmaster....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...