Gå til innhold

Termin 1. mars - når forteller vi det?


madremia

Anbefalte innlegg

Er det flere som er kvalme og glade?

Jeg må innrømme at tre kollegaer har spurt meg rett ut om jeg er gravid. De er gode venninner på jobb, jeg klarte bare IKKE å si nei...smilte rart og var selvfølgelig avslørt. Nå har jeg litt hetta, jeg har nok sagt det til for mange.

De vet at jeg akkurat er på vei og at alt kan skje. Jeg tåler fint å si til dem om jeg skulle være uheldig å miste. Men føler det er tabu å si dette så tidlig?

 

Nabodama vet det

Bestevenninna

3 kollegaer

 

 

Samboeren hadde verdens beste reaksjon, kunne ikke TRO det var sant og er verdens stolteste idag.

 

Det er vårt første barn.

Vi har vært sammen i to år.

 

I helga skal vi til foreldrene mine, bør vel holde tett...MEn de skal gi meg vin på sthans aften og jeg har en yndlingsvin de alltid kjøper!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!Gratulere!

Tenker på akkurat det samme som deg. Testet positivt i dag,har bare lyst å skrike det ut.Sambo er i nordsjøen og jeg får ikke fortalt han før i kveld...

Tror det er vanlig å vente de tre første mnd,da den største faren for sa avtar. Men tror ikke jeg klarer det,har også en fest hos min bestevenninne å gå på lørdag og jeg pleier aldri takke nei. Redd for å vekke mistanke der da ja...

Jeg føler også det er tabu å si det så tidlig,men føler liksom mamma og mormor hadde blitt så gla...det er jo verdens herligste følelse=)er så sentimental i dag atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så du måtte vente med å ringe.. Jeg klarte nesten ikke få satt ord på miraklet til min samboer. Ringte for å møte ham til lunsj da vi begge var på jobb. Møtte ham, men fikk det ikke fram - enda jeg var sprekkeferdig - Omgivelsene var litt feile også , trangt mellom bordene...

MEN da vi kom hjem , bare smilte jeg i en halvtime.

HVA ER DET MED DEG DA??? spurte han. Jeg svarte: Hva sier du pappa?

 

Det tok tre sekunder der han så meg rett i øynene , så skrek han ut og kasta meg i været og kasta seg over meg...

 

dette blir spennende...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...