Gå til innhold

Føde ved OSS


Bjarne Marie

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på om det er noen her inne med termin i januar som har tenkt å føde på Orkdal Sanitære Sykehus.

 

Jeg fødte der sist gang å det gav mersmak. Har lyst til å føde der igjen.

Hadde vært koselig å komme i kontakt medflere som ønsker å føde der. Hvem vet kanskje så møtes i jo også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! JAAA, jeg håper virkelig jeg får føde der!!! :-D Er førstegangsfødende, men har hørt mye skryt om fødeavdelinga der, og har hatt noen praksisdager der i forbindelse med studiene, og det virker helt topp der!! Bare de ikke legger ned avdelinga da, arrrrgh!! Jeg har termin i årsskiftet, krysser fingrene for at det blir januar ;) Hva med deg? Og hvor gammel er du? Lykke til videre med svangerskapet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp...

Jeg er 21 år (blir 22 i november) og venter nummer 2, foreløpig termin er ca 28 januar. Som sagt fødte jeg på OSS sist i 2004 å har et sterkt ønske om å føde der igjen. Har bare positivt å si om føde og barsel avdelingen der. Så jeg krysser fingre å tær på at den ikke blir nedlagt. Har hørt så mye negativt om St. Olavs, selv om det sies å ha blitt bedre. Men har likevel ingen lyst til å føde der... Hehe... Litt snodig jeg... Lykke til videre du også.

 

Hvilken dato hadde du termin igjen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...