Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Møtte min kjære for 3 år siden og siden den dagen har ikke veien vært lett. Han hadde ett barn fra før av og nå har vi fått ei nydelig jente sammen. Jeg hadde litt vonde følelser rundt det at han hadde barn med en tidligere og "krevde" åpenhet og ærlighet i forhold til hans fortid med barnets mor siden vi skulle alle leve i en "storfamilie". Han fortalte meg at det var en "one night stand", hun ble gravid, moren hennes tvang de til å forlove seg siden de var fra en liten bygd og forholde var dårlig men varte i nesten 5 år grunnet datteren. Nå, tre år etterpå (men MYE press fra min side) viste det seg at de var sammen i 3 mnd før hun ble gravid, han fridde til henne! Han sier fremdeles at forholdet var dårlig, men ikke så dårlig som han la det frem til meg. Hva skal jeg gjøre? jeg føler meg...jeg vet ikke jeg... jeg trengte virkleig ærlighet slik at jeg kunne leve i en storfamilie med trygghet, men nå føler jeg meg bare kvalm. datteren vår sammen er ikke 5 mnd gammel en gang....
Clue Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Ok, du har oppdaget at mannen din forteller det han kommer lettest ut av. Han visste nok at du var litt usikker i forhold til eksen hans, men han burde absolutt vært ærlig fra starten av! Du kan ikke gjøre noe med det, men nå vet du det til senere.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Forstår at du blir usikker da han har løyet for deg. Da dukker automatisk det vanskelige spørsmålet om hvorfor opp. Siden du krevde åpenhet den gangen trodde han kanskje at du hadde en skjult agenda og ville lage bråk grunnet sjalusi. Han var kanskje redd for å miste deg. Menn er også usikre - ikke glem det. Hvordan er forholdet deres ellers ? Har det forandret seg siden du har presset ham så mye for å få ham til å fortelle alt ? Hvorfor har du presset ham - er du plaget med sjalusi ? Tre måneder før graviditeten er ikke lenge uansett. For ham var det kanskje ikke ment som noe seriøst.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Dersom han merket at du var sjalu(eller har vært sammen med noen som var ekstremt sjalu før) kan det jo være at han "pyntet" på sannheten for å ungå konflikt. Jeg har selv vært i et forhold der han var sykelig sjalu, og jeg kan love deg at det setter merker. Sliter ennå med det å skulle være 100% åpen om alt...etter noe slikt blir man redd for at om sannheten kommer frem så blir det enten krangling eller så liker han meg ikke lenger. Så vil du vite hva som er sant så må du kanskje sette deg ned å snakke rolig med han og vis han at han kan si alt til deg uten at du flyr i taket av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå