Gå til innhold

Han løy til meg. Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte min kjære for 3 år siden og siden den dagen har ikke veien vært lett. Han hadde ett barn fra før av og nå har vi fått ei nydelig jente sammen. Jeg hadde litt vonde følelser rundt det at han hadde barn med en tidligere og "krevde" åpenhet og ærlighet i forhold til hans fortid med barnets mor siden vi skulle alle leve i en "storfamilie". Han fortalte meg at det var en "one night stand", hun ble gravid, moren hennes tvang de til å forlove seg siden de var fra en liten bygd og forholde var dårlig men varte i nesten 5 år grunnet datteren. Nå, tre år etterpå (men MYE press fra min side) viste det seg at de var sammen i 3 mnd før hun ble gravid, han fridde til henne! Han sier fremdeles at forholdet var dårlig, men ikke så dårlig som han la det frem til meg.

Hva skal jeg gjøre? jeg føler meg...jeg vet ikke jeg... jeg trengte virkleig ærlighet slik at jeg kunne leve i en storfamilie med trygghet, men nå føler jeg meg bare kvalm. datteren vår sammen er ikke 5 mnd gammel en gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du han løy? Har han grunn til å vere redd for din reaksjon om hann forteller sannheten? om du er veldig sjalu, ville han kanskje skåne dere begge for trøbbel. Kanskje han bare var redd for å miste deg. Siden han ikke egentlig har gjort noe galt, bortsett fra å lyve, kan man jo lure på hvorfor.

Jeg forstår at du trenger trygghet i forhåldet ditt, og kan bli engstelig for at han kan lyne om andre ting også. dette synes jeg du skal prøve å forklare ham. Ikke la dette forpeste forholdet deres, det høres jo ut som han bryr seg om deg, siden han gadd å lyve. Selv om det er en rar måte å vise det på, må vi ta det vi får noen ganger og prøve å se det positive.

Lykke til.

Skrevet

Jeg tror du bare må slutte å tenke på det. Han løy fordi du maste for mye, og fordi han var redd for din reaksjon. Jeg tror dere får et bedre forhold om du bruker alle kreftene du har til å legge dette bak deg, slutte å "mase" og vise ham at du ikke er sjalu lenger (fake it till you make it). DA kommer han til å tørre å være ærlig, og vil sette enda større pris på deg som kjæreste. Jeg veit det er vanskelig, men jeg tror du må ta dette ansvaret for forholdet - ellers kan det gå i stykker.

• 1 måned senere...
Skrevet

skjønner deg godt jeg!! Jeg gikk inn i ett forhold til min nåværende mann i håp om ærlighet etc.. men 2 mnd etter at vi var blitt sammen fikk jeg en tlf fra hans ex, som da satt igjen med to barn å var hjerteknust, ingenting av dette visste jeg da... så dette kan jeg alt om!! Han sa i ettertid at han var sååå forelsket i meg at han var redd jeg skulle kaste han på dør om han fortalte sannheten med en gang, da han løy den første kvelden jeg traff han (på byn...)

Ting har ordnet seg for oss men jeg må si som sant er at jeg har vanskelig for å stole helt på han nå... man må bare jobbe med det å være villig til å sloss sammen!!

Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...