Lisa + knoll&tott i magen:-D Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Har dere kjøpt ny temperatursonde eller har dere bare vaska den brukte? Hva vaskere dere i i såfall? Står i brukerveiledninga at den bør vaskes i lunkent vann, men føler liksom ikke det er nok når noen andre har brukt den...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Den koster jo ikke mer enn 249,- så jeg hadde nok kjøpt en ny..
Lisa + knoll&tott i magen:-D Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2006 tenkte jeg skulle gjøre det, men så er det 130 i postoppkrav i tillegg, dvs over halve prisen i tillegg.. syntes jeg var litt drøyt, men spørs vel om jeg gjør det likevel da.
Lisa + knoll&tott i magen:-D Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2006 Ingen som bare har vaska den? Med hva?
Ranveig R Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Har ikkje erfaring, men kan du ikkje vaske den i sprit då? Det vil jo ta knekken på alt av basillar og uhumskheter.
Lisa + knoll&tott i magen:-D Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2006 står i brukerveiledninga at man ikke må bruke sprit eller andre kjemikalier.. man skal jo ha den i munnen. Mulig det påvirker selve temperaturmåleren også, vet ikke jeg? Derfor kan man jo ikke koke den heller..
Ranveig R Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Ser liksom ikkje for meg at ein temperturmålar han bli skada av å bli dyppa i sprit? Og ein kan jo berre skylle av den før ein har den i munnen. Nei, ikkje veit eg. Har ikkje nokre bedre idear i alle fall...
Lisa + knoll&tott i magen:-D Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2006 Vet du, jeg tror du har rett. Kom akkkurat på at da jeg vaska på sykehuset, vaska jeg temeratursonder der med sprit, kokte den gjorde vi vel også.. Tror kanskje jeg dupper den i litt vodka jeg.. (sjekka på nytt, og det sto "ikke RØDsprit").
strekkmerketrollet Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 hei jenter:) har dere en internett adr hvor man kan kjøpe en slik? ny?
Ranveig R Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Det går sikkert kjempebra! Litt vodka har aldri skada nokon ;-p
Ranveig R Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 Trur du kan kjøpe her: www.babycomp-ladycomp.com. Men dei er *ganske* dyre. Eg drømmer om å skaffe meg ein, men har ikkje råd nett no i alle fall.
Lisa + knoll&tott i magen:-D Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2006 http://www.buenaventura.no/
Nusseline♀♀♂ Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 Du kan ta den på avbetaling. Mener jeg betalte 450 på 11 avdrag for babycomp. Men du må betale 1000 eller noe når du henter den ut på posten, husker ikke helt. Men du må ha en regelmessig syklus for å ha nytte av denne, det hadde ikke jeg når jeg brukte den og da bare lyste den gult og vi måtte bruke kondom hele tiden. Nå bruker jeg yasmin og er fornøyd med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå