Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Veeel, selvsagt er det det. har jo bare noen dager igjen til termin. Men i går kveld, når jeg la meg, hadde jeg hvertfall 5-7 "tak" med menssmerter som varte noen sekunder , 10-20 sek kanskje, før de ga seg, samtidig som magen ble stram og hard. På mandag hadde ikke hodet festet seg enda, men det kunne det gjøre like før fødsel for de som er flergangsfødende. Sist startet det med mange rier ila natten, så fri en dag, så var det på`n i igjen til natten, før barnet ble født dagen etter. Kan dette være en sped begynnelse og kanskje jeg slipper å gå heeelt til termin? Noen erfaringer?
1....2.....3 Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Har det nesten slik som deg jeg også, kynnere og tak med menssmerter hele dagen, har hatt det siden lørdag, blirbare mer og mer av det...er andregangs og hadde det ikke slik sist, men jeg aner jo ikke om dette betyr at fødselen er nær, men håpe håpe, på den annen side leser jeg om flere her som har gått slik leeeeeeeeeeenge.... Krysser fingre for oss jeg!
4.juli Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Jeg trodde jeg kom til å føde i natt. For to netter siden hadde jeg det samme som deg. I går natt roet det seg helt ned fram til i går. Fikk skikkelige tak i underlivet på dagen. Gjorde så vondt at jeg kunne ikke gå en meter. Så roet det seg igjen. I går kveld lagde jeg en daim kake (kjekt å ha noe i fryseren til etter en har kommet hjem fra sykehuset) jeg hadde så vondt i korsryggen. Hele tiden. Så begynte det forran også. ca 8 minutter mellom hver. Jeg la et håndkle under rompa i natt for min siste fødsel begynte med vannavgang om natten. Det sved i skjeden også akkurat som om det begynner å gjøre seg klart der nede. I dag er det bare murringer igjen. Forferdelig slitsomt å gå sånn. Da er det nesten bedre å ikke merke noen ting da før vannet går. Lykke til i hvertfall. Håper det er noe i gang for oss alle sammen.
1....2.....3 Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 enig med deg der 4.juli! Ikke det at smerten er det værste med å gå sånn, det er værre med forhåpningen om at nå, nå skal det skje noe! (og så kan man alikevell ende med at det er enda en mnd igjen.....)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 hatt det sånn hver dag og natt i flere dager jeg... fortsatt ikke noe fødsel her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå