Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Hva var symptomene deres? Hvordan visste dere at dere ar gravid på utsiden, og hvordan tegn hadde dere før dere fant det skikkelig ut? Håper så på svar....
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Hei! Jeg har ikke vært gravid på utsiden, men jeg hadde en stor syste der for et par år siden. Legen sa det var ca. de samme symptomene: Vondt i ryggen (Nede i korsryggen) Vondt o den ene skuldra og ut i arma( Husker ikke helt hvilken arm det var) Hvilke symptomer her du?
chill+enda en til Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Litt ondt i skuldrene.. Og sinnssyke smerter på høyre siden, den siden hvor det lå i egglederen.. Jeg blødde også, men ikke alle som gjør det. Tror du skal kjenne det, for å si det sånn.. Jeg ble innlagt og operert i 8.uke, og da var smertene helt vanvittig vonde.. fikk smerter annenhverdag i en drøy uke, og tilslutt hadde noen vett til å ringe etter ambulanse. Dersom du er bekymret for at noe er galt, så bør du kontakte gyn...
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Sånn som jeg opplevde det da, var at det skjedde helt plutselig. Hadde på meg en litt stram bukse som var det som gjorde utslaget for min del tror jeg. Satt meg ned, og fikk en helt sinnsyk smerte i venstre side. Akkurat som om noen tok en kniv og stakk inn ved venstre livmor. Så ble jeg sinnsykt kvalm...kaldsvettet. Så begynte det å komme litt rosa blod. Da dro jeg på lege vakta, som sendte meg videre til Ullevål. Der de fastslo at jeg hadde væske i buken, blod, så da opererte de bort den venstre eggleder.... Ble operert bare dagen etter det ble oppdaget.... Men har hørt at folk ikke har vondt også altså....så... Tror det er mange forskjellige måter å oppleve dette... Er du redd for at du har exu???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå