Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jeg og Frøya tok som vanlig turen inn til byen på mandag for å treffe alle de andre hyggelige mammaene med små søte bebiser. Troppet opp utenfor den "franske" cafeen, men den var ikke der lenger! Lokalet var helt tomt og det stod ikke noe lapp om event. ny åpning heller. Da må vi finne oss et nytt treffsted. Noen som vet om en egnet plass? "Strikkballen" du som bor i området, har du noen gode forslag? Vi må jo bare ha et fast sted å møtes for det er sååååå hyggelig! Kommer til Frognerparken på onsdag i allefall, håper at det er mange som finner veien dit :-)
ettbarnsmammaen Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hvaaaa??? Er det sant??? Blir nok vanskelig å finne et sted som er så velegnet med stellerom, babystoler og plass til alle vognene inne. Det var virkelig synd. Kunne ikke komme på mandag, vi, pga. vaksine.
strikkballen Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Nei, er det sant!? Buhu - den som var så kjempekoselig. Tenke, tenke, nytt sted... i nærheten av Nationalteateret/Aker brygge. Hm. Albertine på Aker brygge er hyggelige og positive til babyer (vognene må i så fall settes utenfor). Evt. noen av kafeene inne i handleområdet på Aker brygge, der er det ofte lite folk. Child planet på Colosseum Park har hyggelig kafe og krabbemuligheter/lekeområde for barn (litt tidlig ennå, men). Pascal i Drammensveien, vognene kan stå utenfor. Ganske fullt ofte, og litt jåle-faktor, men stort lokale. Bagel og Juice i Skovveien - ofte lite folk og god plass. Kommer også til Frognerparken - forresten - kafeen ved hovedinngangen der er hyggelig, og har store bord.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Uff så trist da! Den har ikke flyttet til en annen adresse bare da??? Noen som vet?? Og alle de gode kakene....sukk...
Ronja65 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Så merkelig å bare bli borte uten varsel. Har bare vært der en gang, men det var veldig koselig... Blir gjerne med fler ganger, hvis dere bykjente, finner ett nytt sted....
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Hei! Høres ut som dere hører til i Oslo vest/sentrum mht. kafeer. Vil bare tipse dere om kafeen Mecca, som hører til ved Akerselva, Østre Elvebakke 7. Sjekk her : www.mecca.no Dere har sikkert hørt om den? Ble kåret til byens mest barnevennlige på TVNorge i vår. Egen fin barnekrok med masse leker, god mat, stilig interiør og avslappet stemning. Savner også den franske kafeen...for variasjon. Burde etterhvert bli big business å starte barnevennlige kafeer, mener det er et stort 'skjult' marked for dette i Oslo.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Tusen takk for supert tips! Hipp hurra da kan vi møtes i barnevennlige omgivelser igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå