Gå til innhold

hallo noen fra alta her inne


lillelarven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisan..det var ikke så veldig mange her inne,men hadde ikke forventet det heller...

 

jeg er altså fra Alta, er 26 år og har ei jenta på 5 fra før..er nettopp blitt på tjukka.,så har ikke fortalt det til noen enda..er 6+5 sånn ca..

 

håper alt går bra og at jeg blir to barnsmamma til sommeren..

 

noen flere som har termin i Juni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, så nu på datoene katti nån sist hva her inne..trudde Finnmark hadde mange gravide? men virker jo ikke såmm..men det kan jp være at de ikke er her inne da..hmmm

 

kjedelig..kom flere hit så vi kan lage litt liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis dere går inn på innleggene "Ny skravletråd for oss fra Finnmark" og "Avstemning ang BIM-treff" så er det nyere innlegg der. Men vi er enda ikke så veldig mange da. Vi planlegger BIM treff i nærmeste fremtid og det hadde vært moro hvis mange hadde møtt opp!!

Litt om meg: Jeg bor i Alta, er 33 år, og venter mitt andre barn i begynnelsen av mai.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er så nysgjerrig på kæm alle her inne e, særilg dåkker rundt mitt årskull (1980)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått vgs her i alta? evt.hvilken linje-- Er du begynt på svømminga?

Æ har ikke vært på første kontroll hos jm engang,bare hos legen,men han sjekka ikke f.lyden.. Så etter at æ har vært hos jm,kan æ begynne å svømme,for da blir æ litt mere off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var mæi du sporte, men ja, æ har gått på vgs her i alta. Allmenn...

Har også bare hatt første kontroll hos lege, d va i uke 10. Vente på time hos jordmor 2. november.. Blir spennanes å høre hjertelyden... :)

 

Æ e ikke nå spes gla i å svømme, så nei, har ikke vært på det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...