Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så at menn bare kan gjøre som dem vil? Vil dem ut på by'n, så går dem ut på by'n uten omtanke for den som sitter hjemme.

Min mann har dratt på by'n rett etter jobben med kolegaer. Ikke det at jeg ikke unner han en tur ut, men jeg er rett og slett drit lei av å være hjemme hele dagen og aldri oppleve noen verdens ting. Nå skal han ut med resten av bedriften igjen om et par uker og igjen blir jeg sittende alene her som et fe.

Kommer meg aldri ut alene. Og gjør jeg det, så er det på et eller annet kjøpesenter for å stress kjøpe ett eller annet. Jeg vet jo hva som venter meg hjemme. En mann som sitter i stolen sin, dratt i ansiktet og ser såååå sliten ut fordi poden har grått og vært sååå slitsom. Vel, sånn har jeg det hele dagen. Det handler om å legge seg på gulvet og aktivisere babyen være litt sammen med han, ikke bare sitte i den jævla stolen sin.

Blir så eitrende forbanna irritert noen ganger.

Ikke har jeg hjerte til å bare stikke av for en kveld heller. Det er bare babyen det går ut over. Uansett, så har jeg ikke så mange stedene jeg kan gjemme meg heller. Kjøpesentrene stenger jo kl. 20, og da er ikke kveldstellet eller leggeseansen over. Og de to veninnene jeg har er opptatt med sine barn (11 årsalderen) og familier.

Sånn, nå har jeg fått ut litt frustrasjon... håper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

menn skulle gått på fedre skole....å husfarsskole....

de skulle blitt utlevert med atest på hvordan de fungerer i det virkelige liv utenom gostolen...

Skrevet

Sånn opplevelse har ikke jeg med menn, så ikke dra alle over med en kam. Her er det likevekt på å gjøre ting utenfor hjemmet og uten barn. I kveld er faktisk min mann ute også, men jeg var ute forrige uke. Jeg kan dra når jeg vil, så lenge det ikke kræsjer med andre ting.

HVorfor er det så mange damer som får barn med sånne menn???? Virker som mange av dere har helt udugelige menn?? Det er da like mye dems barn!! Det må da være ting ved disse mennene som viste at de var udugelige også før dere fikk barn sammen???

Skrevet

Jasså , får du dratt på kjøpesenteret alene du...

Jeg må stress-handle og ha med TL i tillegg :s

Skrevet

Faktisk ikke...

Dessverre var det sånn her at den ene parten vokste på det å bli forelder,men den andre ikke...

Skrevet

Jada, jeg får dratt på kjøpesenteret alene. Men det er bare når mannen kommer hjem fra jobben med bilen og jeg sier at NÅ drar jeg ut og handler det og det for det MÅ vi ha NÅ.

Ellers så må jeg gjøre det på dagtid, med barnevogn og kollektiven i full fart for å rekke hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...