Gå til innhold

forloveren har ikke ordnet med noe til samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

og han fortjener iallefall en fest sammen med kompisene sine. meldte forloveren nå og spurte om han hadde tenkt på noe. fikk til svar at han hadde ingen planer. jeg viste det fra før, men ville ikke legge meg opp i det. men så tenkte jeg at f...heller. samboer bør få en fest før han gifter seg. foloveren min og mine venninner har planlagt mitt u.drikk lag siden mai liksom....

så jeg meldte en annen kompis og tidligere kollega av samboer. han ble kjempeglad og ville gjerne hjelpe meg med noe helga før vi gifter oss. er dette å overkjøre forloveren til samboer eller?

samboeren min ønsker ikke et typisk u.drikk lag, men jeg vet at han hadde satt pris på en overraskelsesfest med gode kompiser og kanskje en runde eller to på go-cart banen;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk hvis han har ordnet med noe, bare at han ikke vil si noe til deg...i frykt for at eventuelt samboeren din får vite det...Hadde vært litt skeptisk hvis jeg var deg. Tenk så dumt hvis dere overkjører hans planer

Skrevet

det blir for dumt. jeg må vite det ang jentene og at jeg ikke har andre planer den aktuelle datoen. snakket med samboeren hans også og hun også sa at det ikke kom til å bli noe.

Skrevet

så dumt da...så rart. Alle vet jo at det er vanlig å lage til noe for den kommende brudgom og brud...Hvis du er 100 % sikker på at han ikke skjuler noe for deg ville nok jeg også satt i gang noe selv for ham

Skrevet

ja, han hadde til og med meldt det til en kompis av samboer som meldte og spurte. han er innvitert sammen med kona på kaffen og ville gjerne være med på noe.

det var han jeg meldte istad. mener at dersom forloveren til samboer ville holdt noe skjult for meg så hadde han iallefall sagt noe til denne kompisen?!

vi skulle snakkes mere i morgen. da skal jeg si til denne kompisen at han må melde eller ringe forloveren en gang til og si at da har iallefall de tenkt på noe liksom. for han hadde allerede noen planer sa han;o) jeg skal bare være med på å "lure" samboer jeg. samme for meg hva de gjør, bare de har det morro!!

Skrevet

forloveren til min samboer bryr seg så lite at han ikke har tatt kontakt på over 1 mnd. så i går kom en veninne av meg og fortalte at hun hadde tatt over utdrikkningslaget hans. så da byttet han forlover med det samme. hvorfor bruke noen som ikke bryr seg?? syntes det var en æra å vere forlover til min veninne i fjor jeg.....??....

Skrevet

Hvis du er sikker på at han ikke planlegger noe bak din rygg som han ikke vil fortelle så ville nok jeg har ordnet noe selv.

samlet sammen til en stor fest til ære for han...

Er litt kjipt med sånne forlovere..

Gubben her skal ha utdrikkningslag på lørdag, men forloveren har enda ikke rukket å invitere alle... lurer på hvordan det skal gå ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...