2 Gullunger Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Jenta mi er 9 mnd, og jeg tenkte det var på tide å begynne å leke/sitte litt i sandkassen og sånn... slik at hun blir vant til hun skal begynne i barnehagen om 3 mnd.... Har dere kjøpt parkdresser til dem nå når de er så små? Kanskje jeg kan kjøpe en som er litt stor slik at den passer når hun begynner i barnehagen også.... Leker deres små på ca 9 mnd i sandkassen eller er det litt tidlig? -Eller kanskje jeg er sent ute med å sette henne i sanden.... ??? Lurer på om de i barnehagen passer på at de ikke spiser opp hele sandkassen, eller - skrekk og gru - setter småstein i halsen... Gruer meg til barnehagestart...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Her i huset har vi på oss det som passer for været ute, er det fint og varmt, shorst. vått regnbukse. Tror nok at de i barnehagen passer på at hun ikke spiser noe som kan settes i halsen, men ellers så må de få smake på det som går ann. Jeg spiste jord med meitemark når jeg var rundt ett og ett halvt år og har ikke død av det.............
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 ja, huff, mi lille snuppe på 7 1/2 mnd skal begynne i barnehagen før hun er 10 mnd.. hjelp.. har hatt henne litt ute, har en oljebukse str 86 som egentlig ikke er så veldig stor til henne, hun kryper jo ikke ennå, og et par støvler i str 22, de var i litt største laget. Hadde en sånn tynn sommer utedress under. Det regnet den dagen, ellers ville jeg nok ikke hatt på oljebuksa. Vi har ikke sandkasse, var på besøk i barnehagen her en dag, og satt henne i sandkassa der, det var gøy.. Har ikke kjøpt dress, men forhåpentligvis passer storebroren sin gamle, eller hun får ha på seg oljebuksa og sommerdressen til det blir vinterdress sesong.. har jobbet i barnehage, og de passer på at de ikke spiser så mye sand, spørs jo hvor mange små de har å passe på da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå