Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Sikkert vært oppe før, men jeg gidder ikke lete gjennom alle innlegg:-) Mannen min vil ikke gi meg oralsex. jeg gir han, men får ikke tilbake. Vi har snakket om dette, og han sier han har aldri gjort det før han møtte meg, og han liker ikke å gjøre det. Jeg vil ikke tvinge han til å gjøre noe han ikke vil, så jeg går jo med på å la være. Men det plager meg så sinnsykt! Jeg elsker å både motta og gi oralsex, men nå vil jeg ikke gi han heller. Jeg tenker sånn at jeg ikke kan gå uten resten av livet, men da sier han bare at jeg kan ha sex med andre...! Tips noen? før jeg går på veggen....
Pookster Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hei du! Hva med å bare spørre hva han er redd for da? Hva med å ta han med på en liten barberings seanse? Kanskje han er "redd" for at det smaker surt? Kan jo hende han har en dårlig opplevelse? Jeg har vært borti noen "sure" damer tidligere, men det stopper meg ikke for å stupe ned før jeg blir invitert ned Ikke gi opp, han trenger ikke å like det bare DU liker det! Man må gi å ta! Tilby en annen motytelse da? Hva med å få alle kortene på bordet sånn at begge blir fornøyde? Men husk, ikke finn på noe som kan sette forholdet i fare. Tenker da på trekant som på en måte kan underbygge sjalusi som kan gjøre ting værre. Hilsen en lykkelig gift mann som sleiker det jeg kan når jeg slipper til, og det gjør jeg i grunnen så ofte jeg vil! (Ikke langt unna i allefall, sitert den bedre halvdelen) Hoho.. ikke anonym engan på dette gitt!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Han liker bare ikke å gjøre det. Han er veldig religiøs, og er oppvokst med at sånn er nei nei.. Jeg kommer aldri til å la han gjøre det når jeg vet han ikke vil. Det blir helt feil. Han har gjort det 1 gang i hele sitt liv og det var på bryllupsnatta. Da var jeg absolutt helt nydusja ( det var i badekaret) og han sa at det ikke smakte noen ting... så tror ikke han har dårlige erfaringer med det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå