Gå til innhold

Første legetime.....?


annepia

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for andre gang,og etter beregninger jeg har gjort selv er forbentet nedkomst først på februar.

Hvor lenge måtte dere andre flergangsgravide vente på legetime?

Jeg fikk ikke time før 14juli,å enda ville de jeg skulle vente til uti august... (er 8u på vei i dag)

Samtidig lurer jeg på om noen av dere andre har kjent rørelser der inne allerede.Vet det er tidlig,og nærmest umulig.Lurer derfor på om jeg kan være 4uker lengre på vei,enn vi tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.... er 5-5 uker på vei,tror jeg... har ikke bestilt legetime ennå. føler jeg kjenner liv og lurer også på om jeg kan være lengre på vei... d skjer så mye inni magen og føler på meg at d må være noe slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er 5+5 i dag iflg. kalkulatoren her. Ventar nr. 2, men trur ikkje eg er lengre på veg. Kjenner og at det skjer noko i magen, men føler det meir som om noko "gror". Litt det samme som etter ein operasjon, når såret begynnar å gro smmen... Av og til kiler det litt, andre gonger stikk det litt, eller "murrar". Føler det litt slik no -kanskje litt rar sammenlikning, men det er litt sånn:-)

 

Har ikkje vore til lege endå. Prøver å bestille til veke 26 eller 29. Skal på ferie i mellom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...