Gå til innhold

Nå er jeg så lei meg:(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss 5 august, og booket en som skal synge under vielsen(utendørs) i mars. I DAG ringte hun for å si at hun ikke kan synge likevel, for det er MULIG hun er på ferie da, siden det er midt i fellesferien.

Er det mulig!!!!! Det er 6 uker igjen og nå har jo alle andre lagt planer, tatt andre oppdrag og slike ting. Jeg ble satt helt ut, men min kjære gav henne en overhøvling uten like. Hun sa at hun trodde hun hadde lagt igjen beskjed på telefonsvareren vår for 3 uker siden. Tro meg, det har hun ikke. Det verste er ikke at hun sa det, det verste er at hun sendte en sms for å fortelle at hun avlyste!!! Vi måtte ringe henne opp igjen for å spørre hva dette var for noe!!!!

Kjenner jeg blir helt svett!!!

sukk. Det ordner seg alltid, men likevel er jeg forbanna og lei meg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske dårlige greier, og sikker ikke det du trenger akkurat nå !

Hun sendte garantert SMS fordi hun syns det var ekkelt å si det selv. Ganske uproft, egentlig.

Håper det ordner seg for dere.

Skrevet

Det ordnre seg.... Ring til et lokalt kor, og hør om noen som kan synge i vielsen din. BE om å få den BESTE til den/de sangene dere har valgt... Alltid noen som kan.

Eller ring til musikklinjen på en vidergående skole og hør om noe kan. Stå på litt, ordner seg nok :-)

Skrevet

Det er skikkelig kjipe greier.. utrolig uproft!

Men som du sier selv, det ordner seg nok!!

Ville bare sende noen lykke til klemmer jeg!!

Skrevet

Så kjipt da! Syns det var en veldig dårlig grunn til å avlyse. Hun visste vel når fellesferien var i mars også!

Men hvor skal du gifte deg da? Jeg synger i et kor i osloområdet som tar bryllupsoppdrag :o)

Skrevet

Vet om en som er kjempeflink til å synge og hun tar oppdrag!

Prøv å ringe Helena 90 67 23 55

Hun bor i Oslo, så det bør kanskje ikke være for langt unna.....

Skrevet

Tusen takk, jenter!

Det blir nok litt langt, da vi gifter oss like nord for Bergen...

Men, vi har kastet oss rundt og har ringt og styrt på for å finne noen andre som kan synge. Vil ikke ha et stille bryllup, for å si det sånn, og jeg synes jeg ser for meg min far og min tante diskutere hvilken tone salmen skal begynne på når vi skal synge....:)

Tror ikke et sekund på at hun skal på ferie, tror hun har fått et bedre oppdrag som er større, varer lengre og betaler mer. Tro meg, skal følge med på hva som skjer her i distriktet fremover!!! Ferie, my ASS!!!

Ellers blid og glad:)

Skrevet

Uff, dette var skikkelig guffent gjort av ho! Du får tenke som så nå at det er godt dere slipper å betale henne noe som helst, for det er ho ikke verdt! Så kan ho sitte der med dårlig samvittighet etterpå!!

Lykke til ihvertfall! Og det ordner seg nok for dere skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...