Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 I dag har vi fått beskjed om at min kjære har fått familiegjenforening med barnet vårt! Dette har vi ventet på i snart 2 år, så nå er vi bare utrolig lykkelige! Nå kan han endelig jobbe, vi kan kjøpe leilighet, gifte oss og ikke minst reise på ferie til hjemlandet hans og treffe familien hans! Og det aller aller beste er at vi slipper den konstante usikkerheten i livet vårt hele tiden. Så til alle dere andre som venter: Det er håp!
linda_82 Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer! ;o) Skjønner godt at dere er lykkelige nå ja! Det må være forferdelig å leve i usikkerhet...
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer så mye! Vet hvordan det er å gå å vente, venta selv i 1 1/2år...
*gurimallaika* Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Så bra!!!! Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så fint at dere endelig for mulighet til å få et normalt familieliv..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Gratulerer kjempe mye!!!! Vi har ventet i 2 år, men ingen tegn enda...
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 Har dere familiegjennforeningssak med barnet dere og? Hvorfor har dere ventet så lenge? Jeg hadde ikke jobbe og vi var så 'dumme' at vi gifta oss i PK og dermed måtte mannen min bli der i 1 1/2år... Hadde vi gifta oss her så kunne han passet barnet mens jeg jobba og dermed hadde saken tatt kortere tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå