Gå til innhold

Hva skal lillesøsteren til Max hete?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi venter en jente i slutten av juli begynnelsen av august, vi har fra før en sønn på 2 år som heter Max Millian. Siden min mann er fra Australia, må vi ha navn som kan uttales på begge språk.

Vi bruker kun Max til vanlig og slik blir det nok med jenta også, men vil ha dobbeltnavn..

Vi har tenkt på:

Lily Fiona

Lily Andrea

Lily Marie

Lily Mae

Lily Grace

Lily Samantha

 

Som dere sikkert skjønner har vi bestemt oss for Lily, men klarer ikke å bestemme oss for mellomnavn.

Vi kommer antageligvis til å flytte til Australia etterhvert, så egentlig gjør det ingenting om navnene er vanskelige å si på norsk..

Trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes 1) Lily Mae, 2) Lily Grace og 3) Lily Fiona er de fineste alternativene deres. Lily Anne er også en nydelig kombinasjon som jeg har foreslått for mange her inne som har vært ute etter dobbeltnavn. Skulle gjerne brukt det selv, men det er dessverre opptatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar!

 

Lily Grace er min manns forslag, jeg foreslo Lily Fiona. Men etter at jeg har smakt litt på Lily Grace syns jeg egentlig deter ganske fint!

Syns dere Max Millian og Lily Grace er fine sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de sto godt mot hverandre. Lily Grace er et nydelig jentenavn.

 

Har bodd i Australia selv. De har en fantastisk evne til å forkorte navn, så hun ender vel opp med å bare bli kalt Lil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. jeg var "down under" i ett halvt år og ble kjent med ett begrenset antall personer og forde klarte de å forkorte det ganske enkle å korte navnet mitt til Am...'Helt utrolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...