*lilleFrøkenSta* Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 det blir bryllup i oktober i år! HJELP det er mye å ordne før den tid...... jeg trenger feks hjelp til å finne en sang jeg kan synge til min kjære, har sunget solo sangen i flere bryllup før og da har det gått mest i mitt hjerte er ditt eller the rose. har lyst på en annen sang nå;-) vår sang liksom! noen som kan hjelpe?
mamman-til-madeleine Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Hva med "From this moment" av Shania Twain ? Nydelig låt som passer perfekt til ditt eget bryllup. Klem
*lilleFrøkenSta* Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2006 kjærlighet kommer og kjærlighet går ingen vet vegen vi vandre men din vil je være i dager og år je vil ikke (itte) sjå på andre mitt hjerte er ditt ditt hjerte er mitt og visa med selje lyd låte din glede er min min glede er din og sorgen er min når du gråter kjærlighets rosa er frodig og sterk den kan få knopper og blomme kjærlighets rosa er skaperens verk det ska en aldri førglømme mitt hjerte.... osv nyyyyydelig sang! kan være ordne er noe anderledels alt etter hvem som synger den:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2006 #6 Skrevet 22. juni 2006 For your eyes only- James Bond sang med Sheena Easten. Var i et bryllup hvor bruden sang den, ikke et øye tørt der!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå