Gå til innhold

I kveld er det "min tur" -trenger tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å lage barn... Er inne i 12. prøvperiode nå og sexen er ikke like spennende lenger. Føler oss nok litt oppgitte begge to, både med tanke på at vi ikke kommer til å greie det, og også med tanke på at sex bare blir et pliktløp. Vi har sex kun for å lage barn, liksom.

Denne pp har vi en deal; vi skal ha sex annenhver dag, ikke noe søl med verdifulle rumpetroll innimellom. Og vi skal ha "ansvaret" for dette hver vår gang. Sist badet vi sammen med deilig badekule/ olje. I kveld er det min tur. Har ansvaret for å få oss i gang, finne på noe. Ikke hele akten, med oppstarten.

Tips, noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bind partnerene og gi h*n bind for øynene. Brk munn og hender. Kyss h*n med en isbit i munnen, masser erogene soner...

Skrevet

Dette er ikke det du vil høre - regner jeg med, men hva med å være avholdende en stund ?. Legge babyprosjektet på is noen måneder og bare ha sex når dere har lyst ? Det kan være prestasjonsangsten som hindrer dere i å lykkes.

Skrevet

Vi også brukte lang tid (2,5 år) på å lage førstemann. Så jeg forstår akkurat hva du mener med pliktsex. Følte meg som ei avlsokse til tider.... Begynte med utredning hos legen og den dagen vi fikk beskjed om at sædkvaliteten var bra hos min mann og at det ikke var noe hormonelle feil med meg falt det bokstavlig talt en tung stein fra skuldrene mine. Måneden etter var jeg gravid...

Poenget mitt er at psyken har mye å si, men det er letter sagt enn gjort å legge babyproduksjonen på is og ikke tenke på det. Det hører med til historien at de to neste barna våre ble unnfanget første gang vi hadde ubeskyttet sex under eggløsning.....

Men et forførerisk tips, det var det du ville ha.....hm....

Jeg skrev: Elsker søkes, kvalifikasjoner: superkjekk, supersexy o.l. Henvendelse soverommet. Dette skrev jeg på en post-it lapp som jeg klistret inn i sportssidene i VG (som blir lest perm til perm) Så gikk jeg å la meg iført sexy undertøy og ventet..... Responsen uteble ikke for å si det sånn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...