Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 ...legger det inn her siden det gjelder en som er aleine med barn. Hun har to barn med samme far og har vært alene siden førstemann ble født.Fikk i vinter ny type. En som er kjent for å ha feid over halve øyen og som har fyllekjørt og hatt noen ville perioder i livet sitt. tror de har det bra sammen og at han har roet seg. Eller, jeg trodde det. Nå har jeg fått vite fra felles kjennte at han har sine svin på skogen med andre damer. Vi bor i nærheten av hverandre, prates en sjelden gang og jeg føler at jeg vet noe intimt om henne privatliv som hun selv ikke vet. Ubehagelig. Kjenner familien hennes også og nå spør jeg dere,-hadde dere fortalt det til henne? Og ikke minst,-hadde dere ønsket å få vite dette fra en bekjent eller helst levd i uvisshet? De bor ikke sammen, men han er jo involvert i ungenes liv.. Like greit å ikke si det, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 Jeg ville visst om det. Du er nok ikke den eneste som vet hva han driver med, og tenk den dagen hun finner det (for det gjør hun.....) Og vite at andre har visst og ikke sagt noe, det må være det værste!! Kan du si det på en grei måte? Ikke så enkelt, men det er bedre å vite enn å gå i god tro.....
winneboo Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Om det hadde vært meg som hadde blitt bedratt så ville jeg helt klart visst om det. Bedre å få vite det før sånn at ikke barna blir så fryktelig involvert i denne mannen når han ikke kommer til å bli værende til syvende og sist(med mindre hun tilgir han da..hvem vet..) Men du har i grunn ikke noen plikt til å fortelle det mener jeg da. Siden du ikke har et vennskap med denne kvinnen. Så om du velger å ikke fortelle det til henne så bør du ikke ha dårlig samvittighet. Men jeg ville helt klart visst det selv! Samma om det var en fremmed eller en god venninne. For jeg tolererer ikke utroskap. Om hun velger å tilgi han er opp til henne. Hadde jeg vært i den situasjonen hadde jeg nok sagt det til henne. Nettopp av den grunn at jeg hadde satt veldig pris på om noen hadde fortalt meg dette. Men er det ingen som kjenner henne bedre som kan fortelle det da? Som hun kanskje har tillit til? Så slipper du liksom.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 De fleste som blir bedratt og finner det ut ville sikkert, i ettertid, ønsket å blitt fortalt om utroskapen fra de som visste det.
Snart_tenåringsmor Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Jeg ville definitivt visst om det. I og med at hun vet om hans fortid bør det jo ikke komme som en kjempeoverraskelse, selv om hun selvsagt håper at han virkelig har roet seg. Vet ikke om det finnes noen god måte å si sånt på jeg... Du kan jo si at du har hørt rykter hun kanskje ikke vil like å høre. Lykke til i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå