Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Har en slags alliansering med en diamant i gult gull som forlovelsesring.... og typen mener at det mest passende å bruke denne også som giftering.. Hva synes dere?
*mamman til tw og bi* Skrevet 21. juni 2006 #2 Skrevet 21. juni 2006 vi har glatte 6mm ringer som forlovelses ringer,skal smeltes om sammen med en ring han har fått av bestemoren sin så blir de større og blanke til bryllupet.vurderer å sett i en stein også. hva er vitsen med to ringer liksom??
nitro circus Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Leste det på skravlesiden også... Og vi har helt enkle tynne gullringer, som er ca 5 år gamle.......men de er det så koselige minner ved, at vi vil beholde dem!! Bare setter til nye datoer..... Skjønner ikke helt problemstillingen din, men virker som du har bestemt deg for ny ring!?
solstråle :) Skrevet 22. juni 2006 #4 Skrevet 22. juni 2006 Vi skal bruke forlovelsesringene når vi gifter oss. Ser ikke helt problemet med det
brooklyn Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Jeg fikk ny "forlovelsesring" når vi fikset gifteringer. Skal bruke den jeg fikk når han fridde som giftering, og da fikk jeg en ny når vi sendte den for inngravering. Den jeg fikk sist er en smal alliansering i hvitt gull med tre diamanter, mens forlovelsesringen er bred i hvitt gull med en diamant i spenn. vitsen med to ringer? Pent vel!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2006 synes det er fint..men dyrt siden vi har dårlig råd.....
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2006 nei... får heller bytte ut til standar gifteringer da vi fornyer løftene
FruMamma med nr 2 Skrevet 23. juni 2006 #8 Skrevet 23. juni 2006 Vi skal også bruke forlovelsesringene, men "pusse de opp" og sette inn ny dato.
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #9 Skrevet 23. juni 2006 Det var bare jeg som hadde forlovelsesring av oss. Han gikk ned på et kne og spurte og ettersom vi gifta oss bare et år etterpå gidda vi ikke kjøpe til han også. Så kjøpte vi egne gifteringer. Så jeg har gifteringen på høyre hånd og forlovelsesring på venstre hånd...
Pocoyoツ Skrevet 23. juni 2006 #10 Skrevet 23. juni 2006 Vi skal bruke forlovelseringene. Vi pusser dem opp og tilføyer bryllupsdatoen. Vi ser ikke helt poenget med å ha to ringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå