Gå til innhold

Håååper på MARS baby (=';'=)


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Nå håååper jeg virkelig at det har klaffet denne gangen.

begynner på min fjerde uke imårra å har vært kvalm i 4 dager nå å ømme pupper..så jeg kan nesten ikke tro det at det her skjer! Føler meg veldig gravid men ingen test kan vise positivt enda så jeg må nok bare vente i 7 dager for da venter jeg ikm. Tvi tvi.. lykke til dere andre oxo! Håper vi blir mange glade kommende mødre her:-)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei :)

 

det klaffer helt sikkert denne gangen :) vis du er i din 4 uke kan du ta graviditets test? men hvor lang er syklusen din for hvis du venter mensen om ei uke er du vel 3 uker på vei ikke 4? :)

 

jeg er ikke helt inni dette her jeg, men prøver så godt jeg kan med dette eggløsnings greiene :)

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:-)

 

-ja jeg begynner min fjerde uke imårra (torsdag).. jeg har ca 28.dagers syklus. stememr at jeg kan ta en graviditetstest i 4 uke..men den bør da være i slutten av 4 uke fordi det at da jeg venter mensen..

syntes det er litt tidlig å kjenne kvalme nå allerde..men har hørt det er fullt mulig så jeg krysser finger og tær:-)

 

takk takk.. :-) -samme til deg, du er jo gravid..heldiggrisen!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette er spennede det..venter selv ikm i morgen..men har ei følense at det har gått dårlig..vet ikke helt hvorfor..bruker bestandig og få negativ tester jeg..er i min 10pp nå.Mine sympotmer er kun..trøtt,tisser litt oftere mener jeg selv da.Ømme bryster(skyldes vel pergo)synes jeg selv får fort dårlig ånde.Håper håper.

Lykke til med testingen og alt det andre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har tatt test tidlig. Etter det jeg har regna ut er jeg 3 uker og noen dager gravid. Skjønner ikke helt de beregningene. Fikk satt inn ett befruktet egg 8. juni. Jeg testet svakt positivt på tirsdag 20 med vanlig clearblue og i dag 2 dager senere var det ingen tvil med digital clearblue :)

 

Så tror nok du vil få utslag hvis du tar en test nå. Men bruk ordentlige tester. De billigstripsene gir ikke utslag.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men merker du noe til at du er gravid? jeg ble kvalm å fikk ømme pupper i slutten av uke 3! derfor er jeg litt redd at det er tidlig å at jeg ikke er gravid.. men hvem vet.. :-) jeg vil vente med å ta en test til ikm for da er jeg sikker! tok en i forrigårs men det er for tidlig! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er det som er så rart. Ikke ømme pupper, ikke kvalm. Det eneste jeg har merket helt siden innsettingen er at jeg har hatt mensmurringer. Også er livmortappen veldig lav, men det kan komme av alle hormonene jeg har proppet i meg.

 

Ømme pupper skal jo være ett sikkert tegn da, hvis du ikke bruker å få det like før mens. Det bruker nemlig jeg, så at jeg ikke har fått det enda tar jeg som ett godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurrunger ha,det har jeg også hatt masse av de to siste dagene.. pleier ikke ha ømme pupper..

hehe..ja, men hvordan går det egentlig da?

 

jeg tok en test idag,venter ikm onsdag. Jeg fikk positiv på testen:.-)) , svak blå strek, kan vel ha noe med at jeg er bare 3+4 på veg... Er i midten av min fjerde uke nå.

Så da håper jeg at testen var rett å at mensen ikke kommer! Har hatt forferdelige stkninger å murringer i magen de siste dagene.. Brukte CB test da..skal vist være til å stole på! :.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...