Gå til innhold

UL i går :o) Så fantastisk!!!


DiddiDaddi

Anbefalte innlegg

Var på UL i går, 12+3 da, var såååå fantastisk!!! Anbefaler det til alle, og gled dere ihvertfall til den alle får i uke 17-19. Måtte bare ha en sniktitt, og nå er jeg helt forelsket :o) Var så utrolig å se at det faktisk (!) er noen inne i meg, et hjerte som slo og et knøtt som romesterte rundt inni der. Helt surrealistisk!! Samboeren min var også med, og nå tror jeg det er litt mer virkelig for han også. Kos dere i sommer jenter, og nyt tiden som gravid :o) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg var på ul i dag 12 +3, og det er som du sier fantastisk. Jeg har vært på to UL til nå. Får ekstra oppfølging pga Mistet tvillinger i uke 20 i fjor. Det var så deilig å få se at alt stod bra til med den lille krabaten i magen..Gleder meg bare masse til neste UL. Lykke til Stinemor, jeg har termin 2.januar. Blir spennende og følge med om vi lander på terminen :)

 

God sommer til dere alle sammen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Vi var på ul uke 8 +1. det er elt utrolig å se det lille hjertet som slår... da får man litt mer følelse av at man er gravid... Jeg nyter hver dag!! gleder meg til å få litt mage da.. God sommer!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i morra... :-) 12+4 da...gleder meg masse masse...håper bare at alt er som det skal være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere er :) Har ikke råd til privat UL, så jeg må nok pent smøre meg med tålmodighet til ordinær UL før jeg får sett lilletrollet der inne. Gleder meg masse! 18.juli er min magiske dato...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.,helt fantastisk!!:) Var selv på ul igår. Hjertet slo og det var full fart!:) Vi får nyte den fantastiske tiden!! Hilsen lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...