rudolfine Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Noen som har erfaring med disse? Jeg så de på en babyutstyrbutikk idag, og falt litt for en "Carry on bag". Dere kan jo se på www.allerhand.com. Ellers har jeg ikke funnet noen andre jeg har likt, bortsett fra SkipHop, som jeg bare har sett på nettet. Er det noen som har slike vesker? Gode?
2nj♥ Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Har allerhand messenger bag og er kjempefornøyd med den. Masse lure lommer osv og god plass. Stellematten i veska er brukt mye, veldig kjekt. Har brukt den i snart 10 mnd og den er like fin. Men har ikke erfaring med noen andre typer da, men allerhand er iallfall bra synes jeg!
mamamama Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Den kjøpte vi i dag. Virker super med alle lommene! Vi betalte full pris i butikk, men jeg fant den selvfølgelig på nett til nesten halve prisen. Heldigvis ikke i rett farge:-) Lille Mille har noen modeller på tilbud nå: http://www.k-shop.no/lillemille/inde...visProdukt=990
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Bare et spørsmål - får man festet denne vesken på alle typer vogner, eller passer de kun til visse vognmerker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå