Gjest Skrevet 21. juni 2006 #1 Skrevet 21. juni 2006 Hei! jenta mi har en kul i bakhodet, nesten nede ved nakken, på den ene siden. Den har hun hatt så lenge jeg kan huske, men jeg har ikke kjent ordentlig på den før i dag. Det kjennes ut som en hevelse med en liten glatt kul inni. Jeg regner med at det er en lymfeknute, men er det vanlig å ha slike så lenge? I flere mnd? På forhånd, tusen takk for svar!
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #3 Skrevet 21. juni 2006 Det var kjapt svar:) Takk! Har du opplevd det selv på dine egne barn, eller er du kjent med det på noen annen måte? En blir jo alltid litt bekymra når det gjelder disse små.
Expat Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Kaia's kommer og går med forkjølelser og slikt...
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #5 Skrevet 21. juni 2006 Hm..men jenta mi har ikke vært forkjøla én gang, er det allikevel vanlig? Takk for svar:)
Expat Skrevet 21. juni 2006 #7 Skrevet 21. juni 2006 Ja, kulen FORHINDRER jo forkjølelser og slikt da, det er immunsystemet som er i virke...slik skal det være!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 21. juni 2006 #8 Skrevet 21. juni 2006 Trodde igrunnen alle barn hadde det jeg? Min har det i hvert fall. Uten å ha vært forkjølet osv..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2006 #9 Skrevet 21. juni 2006 Musklene som ligger der (en "kul" på hver side) kan også være den kulen du snakker om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå