Gå til innhold

Noen tips om jordmor i Fredrikstad/Kråkerøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Snek meg inn til dere for å høre om dere kan anbefale (eller advare) mot en jordmor i Fredrikstad? Jeg har vært til tidlige UL, og har første legetime om ca 3 uker. Er 10+5 idag. Siden det er første baby, har jeg lyst å gå til både lege og jordmor.

Takknemlig for tips om dere har noe å dele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ADVARSEL!!

Vi hadde ei jordmor som heter Else Utgaard..var veldig misførnøyd av flere grunner..

For å nevne noe, overså oss fullstendig i 25 min for å spise ferdig matpakka si..avbrøyt hver gang vi prøvde å spørre om noe.. Og var veldig nedlatende til oss, uten noen som helst grunn i det hele tatt..

Er også sykt hardhendt!!

Dette er bare småtin av hva som skjedde..

Jeg er ikke ei pysete jente i det hele tatt, og lar meg ikke bli tråkka på..

Har bein i nesa jeg..

Hadde dette vært ei som var litt sår og som reagere fort på ting, er jeg sikker på at ho hadde kommet gråtende ut derfra..

Ultralyden ga oss ingenting, annet enn vonde følelser..

Svangerskapet mitt har vært knall hele tiden, kan ikke klage på noen ting, blandt annet derfor var mye av det som skjedde der inne veldig uberettiget..

Har gitt beskjed om at vi ikke vil ha henne flere ganger, og det var greit..Har hatt kjepmegod erfaring med alle de andre vi har vært borti der:-)

Kjenner også flere andre som har vært uheldig med henne..

Men det er klart, kan være at du eller andre har gode erfaringer med henne, men dette er bare ett tips fra meg..hehe..

Lykke til!!

Skrevet

Hei og takk for advarselen.

Husker du navnet på noen av de andre du har vært borti? Som du har vært fornøyd med :)

Holder hun til på sykehuset?

Nok en gang takk for tipset.

Skrevet

Ja, har hatt en mann som heter Sultan.. også ei dame som heter Frida Ovrevik, var fornøyd med de!

Osaå hadde vi ei tysk dame, som hete Kathariina, ho var kjempeflink, og veldig nøye!

Har vært noen ganger se, pga oppfølging av lavt stoffskifte..hehe..

Var i grunn bare Else som vi var uheldig med..

Alle hører til på Fredrikstad ja:-)

Skrevet

...dytter, for å se om det er flere som har noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...