Gå til innhold

Motbakke nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vet ikke om dette er den rett fora,men må bare skrive nå.Jeg er en mann med ei gravid dame i et forhold som kansje synger på siste verset.Trenger kansje hjelp eller tips.

Problemet er at hun sier at jeg ikke er deltagende i graviditeten hennes.At jeg ikke gir henne nok,av alt.Hva hun savner det sier hun ikke.Jeg snakker også litt for fort noen ganger,så sjansen for at jeg har sagt en del teite ting er definitivt der.Prøvde å si unnskyld,men hun vil ikke høre.

Hun har sagt at vår krangling skader barnet,(stress)Hallo det er hun som jobber som faen .Hun burde ha sykmelt seg for lenge siden.pga. bekkenet.Hun vil ikke at jeg skal delta noe mere i svangerskapet.Da mener jeg at det er lite liv laga å bo sammen.Kjærligheten har også blitt litt kaldere......

Men sexen er bra.Nå er det jo stopp der også sikkert.Hun sier at hun føler seg som en venn og ikke en kjæreste.

Ja hva nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du fortjener noen svar her... men det er ikke lett å svare på slikt. Vet ikke helt hva som skjer i hjemmet hos dere og virker som hun er nokså defus på hva hun mener og vil. Kan jo være hormonene? Men er jo heller ikke hyggelig å ha det slik. Har dere noen felles venner som dere kan betro dere til? Kanskje det kan være løsningen. Spør henne om hun kan snakke med dem, å du spør dem etterpå. Virker jo som hun har vanskelig for å snakke rett ut med deg om dette. Kan være noen andre kan være med å hjelpe da. Kanskje finne ord på ting som ikke det er så lett å finne ord på. Dem kan muligens også komme med råd. Om ikke snakk med en rådgiver om dette... det verste er jo å gå slik i usikkerhet. Det gjør jo vondt bare værre.

Lykke til!

Skrevet

Ja, du fortjener så absolutt svar. Først og fremst fordi du belyser en annen side av de mange hundre innleggene der damene klager på at mannen ikke er mer deltagende.